Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در اینستاگرام خود تصویر تفاهمنامه همکاری شهرداری با علوم پزشکی برای تبدیل نمایشگاه بین‌المللی به مرکز واکسیناسیون را منتشر کرده که جای امضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی در آن خالی است.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، هاشم دائمی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در اینستاگرام خود نسبت به بی اعتنایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای امضای طرح واکسیناسیون خودرویی در نمایشگاه بین المللی مشهد واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دائمی نوشت: «یک هفته است که تفاهم نامه طرح واکسیناسیون خودرویی نمایشگاه بین المللی معطل یک امضا است».


در همچنین تصویر این تفاهم نامه را منتشر کرده که به امضای رضا خواجه نائینی، سرپرست شهرداری مشهد و محسن نجات، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی رسیده است و جای امضای بحرینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خالی است.

براساس این تفاهم نامه قرار است نمایشگاه بین المللی مشهد به عنوان بخش منفصل بیمارستان شریعتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گیرد و شهرداری مشهد تجهیز و تأمین نیرو‌های خدماتی مورد نیاز را به عهده گرفته و هزینه‌های جاری آن را تا یک ماه پرداخت می‌کند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم متعهد شده همه امور فنی درمانی را در این مرکز به عهده گیرد و پزشک و پرستار مورد نیاز را تأمین کند. شهرداری هم تا یک ماه حق الزحمه نیروی انسانی مشغول به کار در این مرکز را پرداخت می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهرداری مشهد واکسیناسیون خودرویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان