Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی قاسم پور، عضو و سخنگوی شورای شهر کرج گفت: شهرداری گزارش کاملی از روند برخورد با مسببین فوت مرحوم شاهمرادی، پاکبان کرجی به شورای شهر ارائه کند و از خانواده این مرحوم زحمتکش حمایت شود.

بیشتر بخوانید

مرگ پاکبان کرجی براثر تصادف

او افزود: با توجه به انجام نشدن تعهدات پیمانکاران خدمات شهری در قبال پاکبانان و رعایت نشدن نکات فنی در رعایت احوال پاکبانان به خصوص سلامتی و معیشت آنان تذکر می دهم چنانچه بعد از این اتفاق مشابهی برای پاکبانان بیفتد و یا در روند بررسی صورت گزارش ها تخلفی شود از حق مردم کوتاه نمی آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور گفت: شرکت‌های پیمانکاری شهرداری کرج طبق دستورالعمل های استاندارد باید تجهیزات و امنیت شغلی پاکبان ها را اولویت اصلی قرار دهند.

او افزود: پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری وظایف اصلی خود را به درستی انجام نمی دهند در این راستا شهرداری مکلف به پیگیری تخلفات است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکبان شهرداری پیمانکاران شهرداری عدم تعهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

محمدحسن اسدی در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

او ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است، اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی