Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،رسول منعم  مدیرکل ورزش و جوانان قم،گفت: باید یکی از سیاست‌های هیات فوتبال که به تازگی هیات رئیسه آن نیز تعیین شده، ورود به عرصه تیم داری به ویژه در رشته فوتبال است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، عنوان کرد فوتبال یکی از رشته‌های پرطرفدار است که علاقه‌مندان فراوانی در این استان دارد و توان جذب بالای جوانان به ورزش و اماکن ورزشی را دارا می‌باشد، به همین دلیل نگاه برنامه محور، کارشناسی و تحول انگیز مطالبه‌ای مهم از هیات فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: جایگاه فعلی این استان در رشته ورزشی فوتبال متناسب با ظرفیت ها، زیرساخت‌ها و همچنین گذشته پرافتخار و البته نه چندان دور قم در فوتبال نیست.

منعم بهره‌گیری از ظرفیت صاحب نظران این رشته را برای رفع مشکلات موجود و تحول در این رشته را ضروری دانست و گفت: قم دارای ظرفیت‌های مناسبی در رشته فوتبال است که باید هیات فوتبال با بسیج تمام امکانات، امید‌های ایجاد شده برای تحول در این رشته ورزشی در قم را زنده نگه دارد.

او افزود: قم در گذشته نه چندان دور دارای تیم‌های متعدد در لیگ‌های مختلف بود که متاسفانه هم اکنون خبری از این تیم‌ها نیست به همین دلیل ورود هیات فوتبال به تیم‌داری در استان امری ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با ابراز امیداوری از بازگشت فوتبال قم به روز‌های پرآوازه خود، گفت: اداره کل ورزش و جوانان قم در تامین زیرساخت، تجهیرات و اعتبار در حد توان در کنار هیات فوتبال خواهد بود و امیدواریم فوتبال قم با مدیریت جدید چهار سال موفق را ثبت کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هیئت فوتبال ورزش و جوانان قم هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین

ایسنا/هرمزگان هیات اقتصادی-تجاری استان هرمزگان وارد کشور چین شد و قراردادی جهت خرید مکنده برای جلوگیری از وقوع حریق در خطوط تولیدی واحدهای تولیدی پلاستوفوم منعقد شد.

در اولین روز از سفر هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به چین، اعضاء این هیات در بدو ورود مورد استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه قرار گرفتند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان در این باره اظهارکرد: پس از استقرار هیات تجاری، ترتیبی برای مذاکره یکی از واحدهای تولیدی پلاستوفوم جهت اصلاح خط تولید داده شد.

وی افزود: خطوط تولیدی این نوع از واحدها به دلیل دارا بودن نوع خاصی از مکنده‌ها مشکلاتی اعم از ایجاد حریق در خطوط تولید دارد که نیاز به اصلاح آنها یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شد.

قاسمی بیان کرد: پس از مذاکرات واحد تولیدی استان هرمزگان با طرف چینی جهت اصلاح خطوط تولیدی از جمله مکنده در راستای جلوگیری از ایجاد حریق در این واحدها، مذاکره به خرید منجر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی