Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که از بهمن ماه سال ۹۶ با هدایت مهران شاهین طبع در مسابقات آسیایی، جهانی، المپیک و … شرکت داشت از این پس مصطفی هاشمی را به عنوان سرمربی در راس خود خواهد داشت.

رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ در قاره آسیا و برگزاری دیدارهای پنجره نخست این رقابت ها (اول تا ۹ آذرماه) اولین رویدادی است که تیم ملی بسکتبال و مصطفی هاشمی باید در آن شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس امروز چهارشنبه مراسم معارفه مصطفی هاشمی برگزار شد تا وی به صورت رسمی همکاری با فدراسیون بسکتبال را آغاز کند.

همزمان با این مراسم، نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال هم برگزار شد تا وی پاسخگوی نمایندگان رسانه ها در مورد برنامه های خود برای تیم ملی، رویدادهای پیش رو، چشم انداز موردنظر و … باشد.

از اعتماد فدراسیون تشکر می کنم

مصطفی هاشمی در آغاز نشست خبری امروز که در محل فدراسیون بسکتبال (ورزشگاه آزادی) برگزار شد، گفت: از حسن اعتماد فدراسیون بسکتبال بابت سپردن این مسئولیت به من تشکر می کنم، اما ما معمولا خوش استقبال و بد بدرقه هستیم، امیدوارم مسئولیتم را خوب انجام دهم تا شرمنده نشوم. این می طلبد حمایت های لازم را داشته باشم.

کمبودها را پوشش می دهم

وی با تشکر از کادر فنی قبلی تصریح کرد: خسته نباشید به آنها می گویم، اگر نقاط قوتی بوده قطعا ادامه می دهم و کمبودها را پوشش می دهم، البته که این یک بازی نیست که فقط من شروع کرده باشم، در راه پیش رو رسانه ها باید کنار من باشند طوریکه اگر بردی به دست بیاید قطعا رسانه ها هم در آن شریک هستند.

واکنش به خداحافظی صمد نیکخواه بهرامی

هاشمی در مورد صمد نیکخواه بهرامی و خداحافظی نصف و نیمه این بازیکن، همچنین شرایط حامد حدادی و در کل برنامه های کلی خود در این زمینه گفت: در تیم ملی مربی باید سه فاکتور داشته باشد؛ اول باید نتیجه گرا باشد، در طول اردو میان بازیکنان و مربیان ارتباط زیادی شکل می گیرد و همه از این ارتباطات برد می خواهند.

وی ادامه داد: مسئله دوم تعامل است به خصوص که بازیکنان از تیم های باشگاهی مختلف وارد یک تیم می شوند، مسئله سوم هم این است که مربی تیم ملی باید استعدادیاب باشد. یعنی هر بار چند بازیکن مستعد در رنج سنی ١٨ و ١٩ سال اضافه کنیم.

باید پشتوانه سالهای آینده را اضافه کنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: همین مسئله کار را سخت می کند چون همزمان با نتیجه گیری باید پشتوانه سال های آینده را هم شکل دهیم. یعنی همزمان با بدنه ای که باعث برد می شوند و امثال صمد و حامد و حتی مهدی مامدانی در آن تاثیرگذار هستند باید بازیکنان جدید را هم به تیم اضافه کنیم.

تیم ملی بسکتبال پیر شده است

هاشمی تاکید کرد: همزمان با شروع لیگ باید شناسایی بازیکنان را آغاز کنیم، بنابراین باید منتظر شروع لیگ باشیم تا بازیکنان جدید را شناسایی کنیم، همه می دانیم که تیم ملی «پیر» شده است و باید بازیکنان جدید تزریق شوند.

تا زمانی که به تیم ملی لطمه نزنم هستم

هاشمی در ادامه در مورد وضعیت قرارداد خود خاطرنشان کرد: معمولا چالشی برای بازیکنان و مربیان است که می گویند اگر من فلان جا بودم بهتر کار می کردم، شاید این ابهام برای من هم باشد اما به طور حتم تا زمانیکه به تیم ملی لطمه نزنم خواهم بود، گذاشتن تاریخ در قرار داد ایجاد مسئولیت می کند، قطعا کار و نتیجه تعیین کننده است، نمی توانم با ضعف عملکردش با آبروی کشورم بازی کنم. 

وی تاکید کرد: قطعا این حق را به فدراسیون می دهم که هرکجا احساس کرد نمی توانم مثمر ثمر باشم من را کنار بگذارد.

همکارانم را خودم انتخاب کردم

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد همکاران خود در کادر فنی خاطرنشان کرد: به طور حتم انتخاب همکاران با نظر خودم باید انجام شود، از ریاست فدراسیون و سایر همکاران هم مشورت گرفتم. بر این اساس مهران حاتمی و کامران جمشیدوند را انتخاب کردم.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال مصطفی هاشمی تیم ملی بسکتبال سرمربی تیم ملی بسکتبال مسابقات انتخابی جام جهانی مسابقات کاپ آسیا مصطفی هاشمی تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام پورخاقان در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد افزود: قوام امنیت و اقتدار هر کشوری بستگی به سلامت نیرو‌های مسلح دارد که استان یزد نیز باتوجه به اینکه استان کم حادثه‌ای است، خوشبختانه نیرو‌های مسلح آن نیز نیرو‌های کم پرونده‌ای هستند.
وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و حفظ نیرو‌های مسلح از وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و اگرچه خدایی ناکرده نیرویی مرتکب جرم شود، در اجرای اصل ۱۷۲ قانون اساسی با آن برخورد خواهد شد.
همچنین در این مراسم غلامعلی دهشیری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد معرفی و از خدمات مهدی تشکری در این سمت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال