Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@00:59:18 GMT

طباطبایی: هاشمی نیاز به معرفی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۳۹۴

طباطبایی: هاشمی نیاز به معرفی ندارد

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: با چند ساعت جلسه هاشمی را انتخاب کرده‌ایم و او نیاز به معرفی ندارد به گزارش ایسنا، از صبح امروز (چهارشنبه) نشست خبری مصطفی هاشمی سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون و محمدرضا صالحیان دبیر فدراسیون برگزار شد.

طباطبایی در ابتدای این نشست گفت: هاشمی نیاز به معرفی ندارد و از بهترین مربیان ایران از نظر دانش، توانمندی و مدیریت تیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه بازیکنی و مربیگری را در سطوح بالا دارد و کمیته فنی هم پس از چند ساعت او را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. به آقای هاشمی تبریک میگویم‌ و امیدوارم سکاندار خوبی برای تیم ملی ایران در مسابقات کاپ آسیا، بازی‌های آسیایی و انتخابی جام جهانی باشند.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي بسكتبال ايران مصطفي هاشمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری بعد از بازی ایران و قرقیزستان وقتی وحید شمسایی وارد سالن شد از دیدن یک خبرنگار قدیمی در میان جمع خبرنگاران غافلگیر شد و با او شوخی کرد.

شمسایی رو به تاکو کاواچی، خبرنگاری که از سال 2002 در حوزه فوتسال به صورت حرفه‌ای کار می‌کند، گفت: به دوست قدیمی‌ام سلام می‌کنم، یکی از کسانی که از وقتی من در کودکی بازی می‌کردم تا الان که مربی هستم کنار فوتسال است!

این جملات شمسایی باعث خنده حاضران در نشست شد. در پایان کنفرانس خبری هم این خبرنگار از سرمربی ایران علت حذف ژاپن را جویا شد. شمسایی با رفتاری حرفه‌ای گفت: تحلیل اینکه چرا ژاپن حذف شد کار من نیست و باید خود ژاپنی‌ها این موضوع را بررسی کنند اما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران از حذف ژاپن ناراحت شدم، چون نه فقط ژاپن را یک حریف قدرتمند و محترم می‌دانم بلکه با کنجیرو کوگوره، سرمربی تیم، سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی دوست هستم و ناراحت شدم که تیم آنها مسابقات را ترک کرد و در جام جهانی حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی