Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین جلسه کارگروه تخصصی بررسی برنامه های عملیاتی سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در سال ۱۴۰۰ در خصوص هیات دوچرخه سواری استان برگزار شد .

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  این جلسه با حضور محسن قطبی  معاون توسعه امور ورزش، سیده اعظم اسلامی معاون ورزش بانوان ، صالحه غلامی مقدم رییس گروه ورزش همگانی و روستایی ، محمد یوسفی رییس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان ، سید حمید علوی رییس هیات ( به صورت وبیناری ) ، فاطمه مرادی زاده نایب رییس هیات و اعضای هیات دوچرخه سواری استان و حضور روسای شهرستان ها به صورت وبیناری برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 لازم به ذکر است هدف از برگزاری این جلسه ، بررسی وضعیت هیات های ورزشی و اقدامات انجام شده توسط هیات های استانی ، نحوه انتخاب بازیکنان ، مربیان و نحوه برگزاری مسابقات انتخابی استان می باشد .

 گفتنی است : در پایان جلسه سید حمید علوی رییس هیات دوچرخه سواری استان به صورت وبیناری گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هیات را ارائه داد . 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک