Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:02:02 GMT

شناسایی ضعفهای مدیریتی از راههای بازسازی انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۹۱۷

شناسایی ضعفهای مدیریتی از راههای بازسازی انقلاب است

مهدی طالبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه‌ بر شناسایی نقاط قوت و ضعف، باید رویه صحیحی برای هر عرصه ایجاد کرد تا آن عرصه ناشی و متاثر از بودن یا نبودن افراد، دچار ضعف و قدرت نشود و اگر یک سازوکار و یک رویه صحیحی در حوزه های سیاست‌گذاری، اجرا و عملیات ایجاد شود ما شاهد پیشرفت مداوم و مستمر کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برای بازسازی انقلاب بر طبق فرمایش‌ مقام معظم رهبری بایستی در عرصه‌هایی که تا به‌حال ضعیف عمل شده‌ است راهبرد مشخص داشت تا در آن عرصه‌ هم سرعت رشد به اندازه‌ بقیه عرصه‌ها شود.
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کاریکاتوری بودن رشد در عرصه‌ها، باعث شده‌ است که گاهی به واسطه برخی از افراد توانمند یا ضعیف، ما در یک عرصه قوت یا ضعف داشته باشیم و رشد متوازن صورت نگیرد.
طالبی افزود: واقعیت این است که در بعضی از عرصه‌ها، رشد سریع اتفاق افتاده و در برخی از عرصه‌ها به واسطه ضعف مدیریتی، رشد قابل انتظار، رخ نداده است.
وی اضافه کرد: در کاریکاتور برخی از مولفه‌های یک چهره بیش از حد بزرگ یا بیش‌ از حد کوچک ترسیم می‌ شود و کاریکاتوری شدن یعنی برخی ابعاد رشد داشته باشند و برخی کاملا رشد نکنند و این باعث عدم توازن در کشور خواهد شد.

برچسب‌ها نهاد ریاست جمهوری مشهد سازمان بسیج دانشجویی کشور مقام معظم رهبری دانشگاه فردوسی مشهد دولت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهاد ریاست جمهوری مشهد سازمان بسیج دانشجویی کشور نهاد ریاست جمهوری مشهد سازمان بسیج دانشجویی کشور مقام معظم رهبری دانشگاه فردوسی مشهد دولت ایران عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند

(تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند

دیگر خبرها

  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • (تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند