Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@22:42:16 GMT

درگذشت معلم همدانی به علت کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۹۲۱

درگذشت معلم همدانی به علت کرونا

درگذشت خانم معلم همدانی به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹، جامعه فرهنگیان همدان را داغدار کرد.

مرحوم مرجان بابایی، خیر نیکوکار و دبیر تربیت بدنی مدرسه شهید "محمدعلی شهیدی" ناحیه دو همدان به‌دلیل ابتلا به کروناویروس، جان خود را از دست داد.

هدیه اکبری، مدیر مدرسه شهید "محمد علی شهیدی" اظهار کرد: ارتباط بسیار خوب خانم "بابایی" با دانش‌آموزان، توانایی در آموزش و شخصیت ایشان، زبان‌زد همه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری تصریح کرد: کلاس درس ایشان بسیار پویا و بانشاط بود و با توجه به دانش و توانایی خانم "بابایی" در حوزه تربیت بدنی، دانش‌آموزان بسیار موفقی در المپیادهای ورزشی داشتند.

وی با اشاره به اقدامات خیر مرحوم بابایی، بیان کرد: ایشان با توجه به ارتباطی که با تعدادی از خیرین داشتند، هر دو ماه یک‌بار، سبد بسته‌های مواد غذایی بسیار کاملی برای خانواده دانش‌آموزان نیازمندان تهیه می‌کرد.

اکبری ادامه داد: در ایام شیوع کرونا و لزوم استفاده دانش‌آموزان از تلفن‌های هوشمند، خانم بابایی ۱۴ تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه کردند که هیچکدام از این ۱۴ دانش‌آموز اطلاع نداشتند که خانم بابایی این کار را انجام داده است چون شخصیت ایشان به‌صورتی بود که دوست نداشتند مطرح باشند.

وی با بیان اینکه ایشان در ۱۲ سال خدمتی که در آموزش‌وپرورش انجام دادند همواره به نیازمندان کمک می‌کردند، گفت: هر دانش‌آموزی به هر کمکی که احتیاج داشت، ایشان تمام تلاش خود را برای حل مشکل آن دانش‌آموز به کار می‌بردند.

اکبری ادامه داد: با توجه به ارتباطی که با دانش‌آموزان داشتند، وقتی بچه‌ها متوجه فوت خانم "بابایی" شدند، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند چون ایشان دبیری بود که در دل همه جا باز کرده بودند.

وی با اشاره به شخصیت وارسته و خیلی خوب خانم اکبری، اظهار کرد: زندگی کاری و شخصی خانم اکبری گره خورده بود و ایشان مرتب در فکر بچه‌ها بودند.

اکبری خاطرنشان کرد: ایشان مدل شخصیتی خاصی داشتند و بی‌ادعا بودند از طرفی مانند تمام فرهنگیان یک زندگی متوسط اقتصادی داشتند و در برخی موارد حقوق چند ماهشان را خرج کار خیر می‌کردند.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آستانه روز معلم و با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان زنگ سپاس معلم در مدارس استان نواخته شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور انجام شد، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تقدیر شد.

 مراسم زنگ استانی سپاس معلم  در دبستان حضرت مریم (س) روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه نواخته شد.

در این مراسم عبدالله  حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک روز معلم گفت: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی افزود: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها  باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

وی ادامه داد:  امروز کار‌های فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

 

دیگر خبرها

  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • مراسم روز معلم دانش آموزان اتباع + فیلم
  • جهادگرانی که درس زندگی می‌دهند/ معلمان باید در قله کوه باشند
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • معلمی که کلاس درس را به مسجد بُرد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی