Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی گفت: طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی در حاشیه بازدید از مراکز درمانی استان خراسان شمالی، اظهار داشت:  تشکیل قرارگاه شهید قاسم سلیمانی در حوزه تامین پزشک و نیروی خدماتی در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای از بین بردن ویروس کرونا هستیم و این یک تکلیف برای بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی علاوه بر اینکه موجب پیروزی در جبهه مقاومت می‌شود، حفظ، صیانت و مراقبت از مردم کشورمان را نیز به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با فرمان مقام معظم رهبری قرارگاهی با عنوان شهید سلیمانی تشکیل شد تا از همان ابتدا بسیج در کنار علوم پزشکی استان برای مقابله با این ویروس منحوس تلاش کند.

"اشاعه سبک زندگی شهدا" راهبرد فرهنگی سپاه گیلان برای ترویج زندگی ایرانی اسلامی استآغاز پنجمین مرحله از طرح شهید سلیمانی در مازندران / سپاه کمبود اکسیژن مراکز درمانی را جبران کردیونیفرم سپاه لباس دامادی پدرم در مراسم عقدش بود

فرمانده کل سپاه خراسان شمالی بخشی از فعالیت‌های بسیج را کمک به مردم نیازمند استان و کسانی که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، بیان کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی در خصوص نظارت، حمایت و پشتیبانی از مردم آسیب دیده از این ویروس منحوس صورت گرفته است.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سلیمانی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی

پیکر استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بجنورد  ، پیکر مرحوم استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

در این مراسم که در محل سالن گلشن مرکز استان و با حضور هنرمندانی از خراسان شمالی و سایر استان‌ها برگزار شد، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد کشور به خانواده و جامعه هنری استان نیز قرائت شد.

پیکر هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار خراسان شمالی، عیسی قلی‌پور در قطعه هنرمندان و نام‌آوران مرکز استان به خاک سپرده شد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند