Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی متکی صبح امروز درخصوص روند نزولی بیماری کرونا در سطح گلستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه شاهد روند نزولی ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و همچنین استان گلستان هستیم البته چند شهر در غرب کشور همچنان شاهد شیوع این بیماری هستیم، امیدواریم طی روزهای آتی شاهد این باشیم که میزان بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان گلستان به زیر یکهزار نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* یکهزار و ۱۷۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سطح استان گلستان بستری هستند

وی تصریح کرد: استان گلستان تجربه بستری ۲ هزار و ۲۰۰ نفر بیمار کرونایی را در سطح بیمارستان‌های گلستان را داشته است و اکنون تعداد یک‌هزار و ۱۷۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سطح استان گلستان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از کاهش میزان بستری بیماران کرونایی در سطح استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: اکنون تعداد ۲۰۰ بیمار کرونایی در بخش آی‌سی‌یو و تعداد ۷۶ بیمار کرونایی به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

متکی خاطرنشان کرد: تعداد ویزیت افراد مشکوک به کرونا در استان گلستان به ۹۷۴ نفر رسید که نسبت به هفته گذشته روند نزولی را تجربه کردیم که امیدواریم این کاهش همچنان ادامه‌دار باشد.

*تکذیبیه دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص انتشار مطلبی در خصوص تزریق واکسن تقلبی «سینوفارم» در چند مراکز واکسیناسیون

وی در خصوص انتشار مطالب کذب از سوی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان در فضای مجازی اظهار کرد: ظهر روز گذشته یک پیام همراه با عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که این عکس همراه با پیامی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در راستای تزریق واکسن تقلبی «سینوفارم» در چند مرکز واکسیناسیون منتشر شد که معتبر نبود و کذب است ما بلافاصله تکذیبیه این متن را منتشر کردیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اذعان کرد: متاسفانه این شایعه با سرعت بسیار بالایی در فضای مجازی منتشر شد که خوشبختانه تکذیبیه دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همت رسانه‌ها به خوبی منتشر شد مردم توجه کنند به خبرهای کذب گوش نکنند و مطالب را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

* واکسن «سینوفارم» در هفته آتی وارد گلستان می‌شود

متکی در خصوص کمبود واکسن «سینوفارم» در گلستان گفت: متاسفانه در استان گلستان به ویژه شهرستان گنبدکاووس با کمبود واکسن «سینوفارم» مواجه هستیم قرار بود روز گذشته محموله واکسن «سینوفارم» از کشور چین به ایران بارگیری شود اما قرار شد فردا این واکسن وارد تهران شود که امیدواریم در هفته آتی این محموله به دست ما برسد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در خصوص تزریق واکسن کرونا در گلستان گفت: متقاضیان می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا از ساعت هشت صبح الی ۱۳ ظهر به مراکز معتبر در سطح استان گلستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فروکش گلستان یکهزار و 178 بیمار کرونایی بستری بیمارستان علی متکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان دانشگاه علوم پزشکی گلستان سطح استان گلستان بیمار کرونایی تزریق واکسن منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان