Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@13:33:45 GMT

سفارت اتیوپی در الجزایر موقتا بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۹۹۷

سفارت اتیوپی در الجزایر موقتا بسته شد

اتیوپی ضمن تاکید بر عمق روابط آدیس آبابا و الجزایر از بسته شدن سفارت این کشور در الجزایر به دلایل مالی و اقتصادی خبر داد.

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سفارت اتیوپی در الجزایر اعلام کرد، به دلیل محدودیت‌های مالی و تشدید بحران اقتصادی ناشی از همه گیری ویروس کرونا و اجرای اصلاحاتی با هدف تشکیل نمایندگی دیپلماتیک فعال و موثر، دولت جمهوری دموکراتیک فدرال اتیوپی تصمیم گرفت مقدمات اعتباربخشی به برخی از هیأت‌های دیپلماتیک خود در سرتاسر جهان را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفارتخانه همچنین اعلام کرد، دفتر مشاوره هیأت اتیوپی در الجزایر موقتا بسته خواهد شد و توسط سفیر غیر مقیم در آدیس آبابا از دهم اکتبر ۲۰۲۱ پوشش‌دهی خواهد شد.

سفارت اتیوپی در الجزایر همچنین اعلام کرد، ممکن است با بهبود وضعیت اقتصادی در هر زمان در آینده در خصوص این تصمیم تجدیدنظر شود.

این سفارتخانه همچنین اعلام کرد، این اقدامات موقت هیچ تاثیری بر روابط دوجانبه مستحکم بین اتیوپی و الجزایر و همچنین همکاری و تفاهم متقابل بین آنها نخواهد گذاشت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اتیوپی در الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین مالی گفت: امسال بانک مرکزی در راستای اهداف کمی بانک ها هر چه سریعتر هدف گذاری و اقدامات لازم را اجرایی کند.

وزیر اقتصاد گفت:اهمیت برجسته‌کردن چنین ابزار‌هایی قابل تکرار نیست، اما پیام مهم و فواید آن باید به درستی به اطلاع فعالان اقتصادی برسد.

وی افزود: با محدودیت‌هایی که در کنترل ترازنامه بانک‌ها وجود دارد، چاره‌ای جز استفاده از روش‌های جدید تامین مالی وجود ندارد.

خاندوزی گفت: هدفگذاری سال جدید برای جهش تولید نیازمند فراهم‌کردن زمینه‌های آن از جمله تامین مالی است و ابزار‌هایی مانند سفته و برات الکترونیکی از جمله پیش‌بینی‌ها به این منظور است.

وی افزود: در توسعه این ابزار‌ها نیز نیاز به هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌ها وجود دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی