Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید محمدکاظم حجازی، دبیر کنگره ملی شهید محراب آیت‌الله مدنی با اشاره به برگزاری کنگره شهید مدنی گفت: از سال ۱۳۹۸ که کنگره آیت‌الله تألهی در همدان برگزار شد مقرر شد کنگره بعدی در رابطه با شهید محراب باشد و از همان زمان تیمی به‌عنوان تدوین برنامه مأمور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین منظور تحقق منویات رهبری مبنی بر اینکه برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی باید مصادیق افراد متعبد انقلابی که علاوه بر زندگی عابدانه دارای حیاتی همسو با اهداف انقلاب اسلامی بودند، در جامعه به‌خوبی معرفی شود تا الگوی افراد جامعه قرار گیرند، نسبت به برگزاری این کنگره اقدام شد.

دبیر کنگره ملی شهید محراب آیت‌الله مدنی گفت: ستاد ائمه جمعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن مفاخر علمی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه شهید مدنی تبریز در پیشبرد این کار ملی مشارکت داشته‌اند.

حجازی با بیان اینکه در استان همدان با محوریت امام جمعه و استاندار همدان کار کنگره دنبال شد و به تشکیل هشت کمیته دست یافتیم ادامه داد: در دبیرخانه کنگره پس از ابلاغ اهداف، ساختار‌ها تعریف و جمع‌آوری خاطرات و دست‌نوشته‌ها انجام شد.

او با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی مطالبی به اقتضای نسل جوان منتشر شده است ادامه داد: موفق شدیم اقدامات با ارزشی به عنوان مقدمه کنگره داشته باشیم برای مثال در زمینه کمک به محرومان با جامعه هدف ۲۰ هزار خانواده محروم بسته‌های معیشتی آماده و از ابتدای فصل تابستان شروع به توزیع شده است.

دبیر کنگره ملی شهید محراب آیت‌الله مدنی با بیان اینکه مباحث فرهنگی کنگره مختص به روز برگزاری آن نخواهد بود و در سطح استان شاهد اقدامات مطلوب فرهنگی خواهیم بود گفت: در حوزه مسائل علمی اقدامات شایسته‌ای به مسئولیت مدیریت حوزه‌های علمیه استان انجام شده و هفت کتاب آماده شده و یک کتاب ویژه مقالات از سوی انجمن مفاخر ملی تدوین شده است.

او عنوان کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی اجتماعی با همکاری اداره تبلیغات استان همدان، روحانیون و ائمه جماعات استان اقدام ارزشمندی صورت گرفته در ۹ شهرستان به‌موازات کنگره برنامه تبلیغی هم به‌صورت فردی و هم عام برگزار خواهد شد.

دبیر کنگره ملی شهید محراب آیت‌الله مدنی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونا محدودیت‌هایی در زمینه برگزاری برنامه عمومی وجود دارد و بیشترین حجم برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزاری می‌شود اذعان کرد: در هشت نقطه‌ای که شهید مدنی در آنجا ایفای نقش داشتند، متن نوشته آماده شده که در این مکان‌ها نصب خواهد شد.

حجازی گفت: درمانگاه مهدیه، صندوق قرض‌الحسنه مهدیه، دارالایتام مهدیه، گلزار شهدا، بیت شهید مدنی و مسجد مهدیه از جمله این اماکن است که در توسط این شهید محراب بنای آن‌ها گذاشته شده است.

او گفت: اطلسی از مجموعه دست‌نوشته‌ها و خاطرات شهید مدنی آماده شده و در روز کنگره رونمایی خواهد شد، نزدیک ۵۰ مقاله علمی به کمیته علمی ارسال شده که کار داوری آن انجام شده و به چاپ خواهد رسید.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهید مدنی مقاله علمی شهید مدنی آماده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان