Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، آیین اختتامیه یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) فردا پنج شنبه ۱۱ شهریور پس از اقامه نماز مغرب و عشا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: قرائت پیام یکی از مراجع عظام تقلید به عنوان شاخص‌ترین بخش برنامه افتتاحیه یازدهمین کنگره است که توسط حجت‌الاسلام لبخندان مدیر موسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه قرائت خواهد شد.

وی افزود: قرائت پیام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از دیگر برنامه‌های آغازین این رخداد بین‌المللی است.

دبیر اجرایی یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) تصریح کرد: همچنین حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حجت‌الاسلام محمدعبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و رئیس شورای سیاستگذاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) از سخنرانان داخلی این کنگره هستند.

پهلوانی گفت: سخنرانی محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، آیت‌الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت و حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و ارائه گزارش توسط علامه‌زاده دبیر کنگره از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه است.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با بیان اینکه یکی از علمای اهل سنت نیز در این آیین سخنرانی خواهد کرد، افزود: میشل کعدی اندیشمند مسیحی از کشور لبنان نیز سخنران خارجی آیین اختتامیه یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است.

وی رونمایی از پنج جلد کتاب، تجلیل از پنج نفر از حفاظ صحیفه سجادیه، آزادی ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مداحی را از دیگر بخش‌های این آیین ذکر کرد. آیین افتتاحیه فردا شب پنج شنبه ۱۱ شهریور از طریق اسکای روم و صداوسیمای مرکز خلیج فارس به صورت زنده پخش می‌شود.
 
کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) از ۱۰ سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از ۱۲ تا ۲۵ محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام سجاد بندرعباس استان هرمزگان کنگره بین المللی امام سجاد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد محمد مهدی اسماعیلی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کنگره بین المللی امام سجاد ع یازدهمین کنگره حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد