Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:44:12 GMT

بیمارستان طالقانی اهواز وارد چرخه درمان کرونا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۱۷۷

بیمارستان طالقانی اهواز وارد چرخه درمان کرونا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با مهیا کردن ۱۰۰ تخت در تلاش هستیم تا فردا (یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰) بیمارستان آیت‌الله طالقانی قدیم در اهواز وارد چرخه درمان کرونا شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز افزود: با توجه به کمبود شدید تخت‌های بیمارستانی در تلاش هستیم که با همکاری مجموعه سپاه پاسداران و بهداری رزمی جنوب مجدداً بیمارستان آیت‌الله طالقانی قدیم را در اهواز راه‌اندازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود کمبود تخت‌های بستری ICU و عادی اما تاکنون هیچ بیماری بدون دریافت خدمات نمانده است و برای ارائه خدمات درمانی به بیماران حتی تخت‌هایی اضافه‌تر از ظرفیت بخش‌ها اضافه شده یا بیماران در راهرو تحت مراقبت قرار گرفته‌اند تا خدمات درمانی لازم ارائه شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: پس از کسب دستور وزیر بهداشت طرح واکسیناسیون سیار افراد بالای ۶۰ سال که هنوز برای تزریق واکسن خود اقدام نکردند، آغاز شد.

ابول نژادیان گفت: این طرح از سه روز گذشته با کمک حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و بسیج جامعه پزشکی در مناطق حاشیه‌ای منبع آب و عین دو اجرایی شد.

کد خبر 5294447

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد ابول نژادیان دانشگاه علوم پزشکی اهواز تخت بیمارستانی ویروس کرونا ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دولت سیزدهم اردبیل آتش سوزی سفر رئیس جمهور به خوزستان واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران