Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:25:14 GMT

تعمیر پکیج دیواری

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۲۴۵

تعمیر پکیج دیواری

اگر شما با نام پکیج دیواری آشنا نیستید بهتره بدونید این دستگاه تقریبا یک موتورخانه فشرده شده است که مسئولیت گرمایش آپارتمان و آب مصرفی را برای هر واحد مسکونی به عهده دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پکیج کار، پکیج شوفاژ دیواری نامی آشنا در زندگی آپارتمان نشینی شهری و البته دستگاهی که امروزه به محل کسب درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده است، متاسفانه در سال‌های اخیر هجوم بسیاری از افراد به حرفه تعمیرات پکیج قطعاً نشانه اصلی بی کیفیت بودن این محصولات می‌باشد

مشکلات عمومی پکیج دیواری 


پکیج شوفاژ نیز همانند هر وسیله مکانیکی ممکن است در مواقعی دچار مشکل شود که در حالت معمول در صورت بروز هر گونه خرابی مردم سریعاً با تعمیرکار پکیج تماس گرفته و با پرداخت مبلغی (بسته به انصاف تعمیرکار و ایراد بوجود آمده) مشکل را برطرف می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تا اینجای کار که مشکلی نیست ولی لازمه بدونید بیش از ۷۰ درصد مشکلات پکیج دیواری به راحتی توسط خودتان قابل حل می‌باشد و نیاز به حضور تعمیرکار ندارد.

برای اینکه بدانید آیا مشکل دستگاه شما جزو این ۷۰ درصد می‌باشد و خودتان توانایی حل آن را دارید یا نه باید حتما عیب بوجود آمده را شناسایی کنید.

به فرآیند شناسایی ایراد دستگاه اصطلاحاً عیب یابی پکیج دیواری می‌گویند. برای عیب یابی پکیج شما باید با کدهای خطای پکیج دیواری خود آشنایی داشته باشید.

کدهای خطای پکیج چیست؟

در پکیج هایی که از ده سال پیش تا به امروز تولید شده اند تولیدکنندگان جهت سهولت کار تعمیرکاران سیستمی را به کار برده اند که عیب یابی به سرعت انجام می‌شود.
بدین منظور در صورت بروز هر گونه مشکل در هر قسمت پکیج یک علامت اختصاصی روی پکیج ظاهر می شود.

به عنوان مثال در پکیج های آنالوگ در صورت کمبود فشار بار پکیج ممکن است یک یا چند چراغ روی پکیج چشمک بزند و شما را آگاه کند که خاموش شدن پکیج به خاطر کمبود فشار بار می‌باشد و شما با باز کردن شیر پرکن اقدام به تنظیم فشار بار می‌کنید و مشکل برطرف می‌شود. به همین راحتی عیب یابی را انجام می‌دهید.

در برخی از پکیج های دیواری به جای چشمک زدن چراغ نمایشگری وجود دارد که روی آن اعداد و حروف لاتین نشان دهنده وجود اشکال در هر قسمت می‌باشد. به عنوان مثال E۱

رسالت ما در آموزش رایگان تعمیرکاران مبتدی 

با توجه به افزایش تعداد تعمیرکاران مبتدی و تازه کار و لزوم وجود مرجعی معتبر جهت آموزش صفر تا صد تعمیر پکیج شرکت پکیجکار با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات و تعمیرات انواع پکیج شوفاژ به منظور تکمیل رسالت خویش اقدام به ارائه معتبرترین مطالب و همچنین تهیه ویدئوهای آموزشی تخصصی نموده است که به رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
البته مقالات ما در زمینه تعمیر پکیج دیواری به اندازه ای کاربردی و از پایه می‌باشد که همون‌طور که در نظرات مخاطبین ملاحظه می‌کنید اکثر مشتریان ما که هیچ پیش زمینه ای در این رابطه نداشته اند توانسته اند مشکل دستگاه خود را برطرف کنند.


توصیه ما به مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ 

اگر شما نیز جزو مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ دیواری هستید پیشنهاد می‌کنم در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا از پرداخت هزینه های تعمیرات در آینده رهایی یابید.
همانطور که همه می‌دانیم در مواقع خرابی یک وسیله الکترونیکی و یا مکانیکی اولین مرحله عیب یابی مشکل می‌باشد.
عیب یابی پکیج دیواری معمولا اولین و مهمترین قسمت تعمیرات پکیج می‌باشد که با آموزش صحیح شما قادر به شناسایی انواع عیوب دستگاه خواهید بود و با توجه به اینکه تقریبا بیش از ۷۰ درصد مشکلاتی که به تماس با تعمیرکار می‌انجامد جزو ایرادات جزئی می‌باشد که مشتریان با هر دانشی توانایی رفع آنها را خواهند داشت

توصیه پایانی ما به شما 

اگر شما از پکیج دیواری استفاده می‌کنید و در حال حاضر دچار مشکل شده است و با راهنمایی های ما نتوانستید ایراد را برطرف نمایید نگران نباشید مجموعه پکیجکار با همکاری تعمیرکاران با تجربه و کارآزموده اقدام به ارائه سرویس پکیج و تعمیر پکیج در تهران نموده است که با یک تماس موضوع را مطرح کنید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پکیج کار پکیج دیواری سرویس پکیج دیواری پکیج دیواری پکیج شوفاژ تعمیر پکیج عیب یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش در دیدار با وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با اشاره به اینکه بسیاری از توافقات گذشته میان دو کشور هنوز اجرایی نشده است افزود: در همکاری دو جانبه میان دو کشور بخش بنادر مورد تاکید ایران است تا برای دپوی کالا یک مرکز لجستیک و یا انبار از بنادر ایران در اختیار کوبا قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: بنادر ایران برای تردد دریایی از ظرفیت مناسبی برخوردار است که می‌تواند یک پیوند خواهر خواندگی میان دو کشور ایجاد شود و می‌توانیم کمیسیون مشترک نیز برای این مقوله داشته باشیم.
بذرپاش افزود: در حوزه هوایی نیز ایران آمادگی دارد در زمینه تعمیرات هواپیما همکاری‌های لازم را با این کشور داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین به مقام کوبایی پیشنهاد کرد در بخش ریلی از ظرفیت شرکت‌های ایرانی همانند واگن پارس و مپنا برای ساخت و تعمیرات لوکوموتیو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری