Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:34:39 GMT

دشمن درصدد بر هم‌زدن بنیان خانواده‌ است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۲۷۴

دشمن درصدد بر هم‌زدن بنیان خانواده‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی ارتش؛ امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌ها این نیرو که به صورت وبیناری با یگان‌های نهاجا در سراسر کشور برگزار شد، بابیان اینکه قرآن سلاحی بسیار قوی برای نیرو های مسلح است گفت: در حال حاضر دشمن در صدد بر هم زدن بنیان خانواده هاست و برای این موضوع برنامه‌های زیادی پیش بینی کرده است و بهترین سلاح مبارزه با این تهدیدات عمل به قرآن و تمسک به عترت پیامبر اکرم(ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر به تعالیم قرآنی عمل کنیم هیچ تهدیدی نمی تواند بر ما غلبه کند و اگر از قرآن دور باشیم این تهدیدات تمام زندگی ما را در بر خواهد گرفت .

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه تنها راه نجات ما، توسل به قرآن وعترت است اظهار کرد: هر آن چیزی که انسان بخواهد در قرآن وجود دارد باید در آن تأمل و راه درست را انتخاب کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که پایگاه های ما ظرفیت پیشرفت در زمینه های قرآنی را دارد تصریح کرد: ما هنوز در مباحث قرآنی به نقطه مطلوب نرسیده ایم و از فرماندهان و روسای یگان ها خواستار تلاش دو چندان و مداوم هستیم تا انشاءلله در آینده نه چندان دور شاهد رشد و ترقی در زمینه های قرآنی باشیم.

کد خبر 5294465 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر نصیرزاده نیروی هوایی ارتش روابط عمومی ارتش حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران وزارت دفاع عراق حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حسین امیر عبداللهیان جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت آیت الله خامنه ای ایران سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین