Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:58:10 GMT

ماموریت سپاه و بسیج حفاظت از مردم است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۳۱۲

ماموریت سپاه و بسیج حفاظت از مردم است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ماموریت سپاه وبسیج صیانت و حفاظت از مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان روز چهارشنبه به همراه فرماندهی سپاه و بسبج شهرستان البرز و شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان، بخشدار، سرپرست شهرداری محمدیه و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان از پروژه ساختمان حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران در ناحیه شهری مهرگان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آتانی در این مراسم با بیان اینکه حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های بسیج ستون امنیت هستند خاطر نشان کرد: ذات و ماموریت سپاه وبسیج صیانت و حفاظت از مردم است.

وی با اشاره به همکاری خوب شورا و شهرداری با بسیج بیان کرد: همکاری خوب شورا و شهرداری محمدیه با بسیج بیانگر این است که مدیریت شهری با آگاهی بر مردمی بودن بسیج وسپاه امکانات خوبی را برای خدمتگذاری  این ارگان به مردم فراهم کرده است نمونه بارز آن همین ساختمان دوطبقه حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران در ناحیه شهری مهرگان است که با همکاری خوب شورا وشهرداری در حال احداث است که جای تقدیر دارد.

وی یاوآور شد: با ساخت پایگاه های بسیج باید این باور را به مردم برسانیم که این مکان ها برای ایجاد امنیت و رفاه و آسایش شما فراهم شده است و تلاش شود که مردم عزیز به بهترین شکل از این مکان ها  بهره ببرنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: باید قدردان این مردم بود و برای رضایتمندی آنان تلاش کرد چراکه مردم امروز از مسئولان عمل می خواهند  و وقتی عمل را از خادمین خود دیدند ، باور و اعتماد آنها به نظام و انقلاب بیشتر می شود.

سردار آتانی با اشاره به جمعیت ۹۰ هزار نفری ناحیه شهری مهرگان تاکید کرد: ایجاد امنیت یکی از اولویت ها باید در این منطقه باشد که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفته است.

یاسر زارعی نژاد سرپرست شهرداری محمدیه نیز در این مراسم با اشاره به اقدمات شهرداری محمدیه در خصوص احداث ساختمان حوزه مقاومت بسیج در مهرگان اظهار کرد: شهرداری محمدیه برای رفاه و آسایش شهروندان خود چه در محمدیه و چه در مهرگان تمام توان تلاش خود را بکار گرفته است و احداث ساختمان حوزه مقاومت بسیج در مهرگان هم یکی از اقدامات خوب شهرداری است.

وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل این پروژه شهرداری با حمایت شورا به کار خود ادامه می دهد و در حال حاضر  ستون ها و سقف این پروژه درحال اتمام است و سعی خواهیم کرد برای سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

زارعی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: برای ایجاد امنیت در مهرگان شورا و شهرداری با همکاری بسیج و سپاه ساختمانی را در پارک بهشت برای ایجاد پایگاه در اختیار بسیج قرار داده است.

سرهنگ‌طاهر خانی فرمانده سپاه شهرستان البرز نیز در خصوص پروژه ساختمان حوزه مقاومت بسیج حوزه خواهران و براداران مهرگان هم یادآور شد: ساختمان حوزه مقاومت بسیج ناحیه شهری مهرگان در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در دوطبقه با بنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در حال احداث است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز یادآورشد: ساختمان حوزه مقاومت بسیج در مهرگان در دو بخش طبقه اول حوزه مقاومت بسیج برادران با نام حضرت امام هادی (ع) و طبقه دوم حوزه مقاومت بسیج خواهران با نام حضرت مریم (ع) فعالیت خود را برای ارائه خدمات به مردم شریف مهرگان آغاز خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه قزوین ساختمان حوزه مقاومت بسیج ناحیه شهری مهرگان شهرداری محمدیه خاطر نشان فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل