Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:48:41 GMT

قدردانی رئیس و هیأت امنای کمیته امداد از «فتاح»

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۳۸۶

قدردانی رئیس و هیأت امنای کمیته امداد از «فتاح»

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، رئیس و اعضای هیات امنای کمیته امداد در پیامی از حضور ارزشمند سید پرویز فتاح در هیات امنای این نهاد تقدیر و قدردانی کردند.

 متن تقدیر و قدردانی رئیس و اعضای هیات امنای کمیته امداد به شرح زیر است:
 
برادر مکرم و معزز جناب آقای مهندس سید پرویز فتاح؛ حضور ذی قیمت و ارزشمند حضرت عالی در دوران مدیریت بر نهاد الهی کمیته امداد امام خمینی(ره) با رویکرد مدیریت جهادی وانقلابی منشا تحولات عدیده‌ای گردید تا جامعه هدف این نهاد که ولی نعمتان ما می‌باشند از این سفره بابرکت، متنعم و هرچه بهتر و بیشتر بهره‌مند گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تداوم این حضور با ارزش در هیات امنای این نهاد مقدس و با وصف پذیرش مسئولیت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی "دامه برکاته" و استفاده از نظرات کارشناسی و دلسوزانه، همراه با کمک و مساعدت‌های زایدالوصف و خالصانه جنابعالی به جامعه هدف این نهاد، زمینه رشد و تحول را در امداد امام(ره) بیش از پیش فراهم آورد.

هم اینک که رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی"دامت برکاته" با تقاضای کناره‌گیری شما از عضویت در هیات امنا کمیته امداد امام خمینی(ره) موافقت فرموده‌اند و امر ایشان هم بر همه مطاع می‌باشد.

لازم است تا مراتب قدردانی و تشکر اعضا هیات امنا، مدیران ارشد و مسئولین امداد امام(ره) و جامعه امدادگران و نیز جامعه هدف این نهاد انقلابی به محضر جنابعالی ابلاغ و از خداوند متعال متضرعانه سلامتی، سعادتمندی و توفیق روزافزون جنابعالی را خواستار باشیم. 
امید است همچون گذشته این نهاد مقدس از راهنمایی و مساعدت‌های جنابعالی برخواردار باشد.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی انقلاب اسلامی کمیته امداد هیات امنای امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان