Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@10:44:11 GMT

افتتاح فاز یک روستا گلخانه‌ای شهرستان کوار

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۴۰۷

افتتاح فاز یک روستا گلخانه‌ای شهرستان کوار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتبی شمس مدیرعامل شرکت تعاونی تولید روستایی مظفری کوار با اشاره به افتتاح فاز یک روستاگلخانه‌ای کوار به مساحت ۲۰ هزار متر مربع، گفت: به مناسبت هفته دولت فاز یک روستا گلخانه‌ای کوار با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گفته‌ی او، این روستا گلخانه‌ای در سطح ۱۰ هکتار اجرا خواهد شد که فاز اول آن به مساحت ۲۰هزار متر مربع زمین و ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع فضای گلخانه‌ای مسقف متعلق به تیمورخانی با آورده نقدی ۴۰ میلیارد ریال و ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی اعتبارات اشتغال روستایی از محل منابع مشترک با صندوق توسعه ملی و دو میلیارد ریال کمک بلاعوض با نظارت شرکت تعاونی تولید مظفری به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس این پروژه را نمود تلفیق رویکرد فنی و مشارکتی در تعاونی تولید مظفری و اعضاء آن قلمداد کرد و افزود: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و محدودیت‌های منابع آبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و علاوه بر بهره‌وری آب و زمین، توسعه روستا گلخانه سبب اشتغال و کارآفرینی در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها خواهد شد و در این طرح برای بالغ بر ۲۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح گلخانه تعاونی تولید روستایی شهرستان کوار روستا گلخانه گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده محمد حسام مظفری نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۱:۵۲.۴۰دقیقه در جایگاه پنجم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6090383

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند