Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون آرژانتینی تا ۱۷ شهریور فرصت دارد تا پول او را بپردازد و از محرومیت فرار کند.

کالدرون و دستیارش حدود ۶۷۵ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار  هستند که به این مبلغ ۵ درصد سود سالیانه نیز اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشکلات مالی سرخ‌ها اگر این مبلغ تا هفته آینده پرداخت نشود، آن‌ها با محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید

صدری: پرسپولیس با ۵۰ میلیون هوادار باید قدرت درآمدزایی داشته باشد/ تلاش می‌کنیم تمامی بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنیم

البته مدیران پرسپولیس که می‌دانستند به خاطر شرایط مالی باشگاه، امکان پرداخت مطالبات سرمربی آرژانتینی خود را ندارند و به همین خاطر با پنجره بسته مواجه خواهند شد، طی هفته‌های اخیر بازیکنان جدید کادر فنی را جذب کردند تا اینگونه مشکلی برای تیم ایجاد نشود.

یحیی گل محمدی، سرمربی سرخ‌ها هم خواستار جذب یک مهاجم خارجی شده و باید دید با مشکلات مالی که این تیم دارد آیا می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان

بال هلندی اینتر به خاطر حرکتی که در جریان جشن قهرمانی این تیم انجام داد، احتمالاً جریمه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در جریان جشن قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خیابان‌های شهر میلان بابت کسب بیستمین اسکودتو، دنزل دومفریس بال هلندی نراتزوری در حالی که داخل اتوبوس روباز اینتر حضور داشت، از یک هوادار درخواست کرد بنری را که در دست داشت به او بدهد، بنری که مدافع اینتر با بالای سر بردن آن ممکن است به دردسر بیفتد.

در بنری که دومفریس بالای سر برد، سر تئو هرناندس روی بدن یک سگ گذاشته شده و دومفریس با قلاده و زنجیر او را تحت‌کنترل خود دارد. این دو بازیکن در دربی دلامادونینا که دوشنبه هفته پیش در چارچوب هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا برگزار شد و اینتر با برتری 2 بر یک مقابل میلان، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کرد، با هم درگیر شدند که همین منجر به اخراج آنها در دقیقه 3+90 شد.

حالا خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را در مورد دنزل دومفریس بابت بنری که شب گذشته در جریان جشن قهرمانی اینتر در دست داشت و تئو هرناندز را به نوعی مسخره کرد، دنبال می‌کند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی بال هلندی اینتر به طور قطع جریمه خواهد شد.

همچنین در جریان جشن قهرمانی شب گذشته اینتر، هواداران این تیم شروع به سر دادن شعارهایی علیه رافائل لیائو و تئو هرناندس (دو بازیکن میلان) کردند که بلافاصله بازیکنان اینتر که میکروفن در دست داشتند، از آنها خواستند که این کار را نکنند و تنها به تشویق اینتر بپردازند.

اینتری‌ها بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر تورینو را در ورزشگاه سن‌سیرو از پیش رو برداشتند و سپس راهی جشن خیابانی خود شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند