Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:35:51 GMT

مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۸۷۸

مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در تبریز افتتاح شد.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده امروز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه در آئین افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی در سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه به عنوان نیرویی مقتدر، توانمند و مدافع انقلاب در هر موضوعی که نیاز بود، وارد میدان شده است، اظهار کرد: امروز نیز برای مقابله با ویروس منحوس کرونا با تمام توان در کنار سایر نهاد ها از جمله کادر درمان ایستاده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح ابتکاری واکسیناسیون خودرویی عموم مردم یکی دیگر از گام های سپاه عاشورا در راستای پیشگیری از کرونا است که امروز افتتاح می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: راه اندازی ۱۱ مرکز واکسیناسیون عمومی از دیگر اقدامات سپاه عاشوراست که امیدواریم با همکاری و همراهی با کادر درمان شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

به گزارش ایسنا، این مرکز در مقابل ساختمان معاونت بهداشت و درمان سپاه عاشورا در اخر کوی منظریه تبریز آغاز به کار کرده و همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۸ و در روزهای تعطیل نیز در صورت تامین واکسن از سوی وزارت بهداشت، آماده خدمات دهی به عموم مردم تبریز خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسیناسیون واکسیناسیون خودرویی مرکز واکسیناسیون سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان