Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان دوم تیم فوتبال بارسلونا در پی تلاش نافرجام رقیب دیرینه تیمش برای خرید مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن واکنش طعنه‌آمیزی نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرارد پیکه جزو فوتبالیست‌های است که نه فقط در زمین بازی، بلکه در دنیای مجازی بسیار پرکار است.

او در صفحات شخصی‌اش در شبکه‌‌‌های اجتماعی درباره مسائل مختلف اظهار نظر می‌کند اما به نظر می‌رسد یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هیش در فضای مجازی طعنه‌زدن به رئال مادرید و هوادارانش به خاطر ناکامی‌های‌شان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته (سه‌شنبه) هم بهانه‌ای برای او جهت طعنه زدن به رئالی‌ها شکل گرفت: ناکامی رئالی‌ها برای خرید کیلیان امباپه با وجود ارائه سومین پیشنهاد که به 200 میلیون یورو افزایش پیدا کرده بود.

پیکه برای طعنه زدن به کهکشانی‌ها در صفحه شخصی‌اش در توئیتر تصویری از یکی از گزارش‌های اخیر نشریه مارکا (رسانه مادریدی که به رئال مادرید گرایش دارد) را منتشر کرد که در آن به گزینه‌های کیلیان امباپه برای انتخاب شماره پیراهنش در رئال مادرید اشاره شده بود. مارکا در آن گزارش که با عنوان «امباپه چه شماره‌ای را می‌پوشد؟ سه گزینه برای بازیکن فرانسوی» از بابت ورود مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به مادرید ابراز اطمینان کرده بود و شماره‌های 19، 5 و 23 را هم آماده ارائه به او دانسته بود. امباپه اما در نهایت با مخالفت سران پاری‌سن‌ژرمن در پاریس ماندنی شد و حالا رئالی‌ها باید حداقل تا ماه ژانویه سال 2022 صبر کنند تا بتوانند بار دیگر برای خریدش اقدام کنند.

در این بین پیکه با جواب دادن به سؤال نشریه مارکا و نوشتن «شماره 7» کهکشانی‌ها را به خاطر ناکامی در خرید امباپه 22 ساله با وجود اطمینان رسانه‌های مادریدی دست انداخته است.

پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا بسته شد/ امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیلیان امباپه بارسلونا رئال مادرید جرارد پیکه کیلیان امباپه بارسلونا رئال مادرید جرارد پیکه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال