Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@06:12:01 GMT

◄ هشدار نسبت به خطر آتش سوزی در پارکینگ مرز ماهیرود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۹۹۶

◄ هشدار نسبت به خطر آتش سوزی در پارکینگ مرز ماهیرود

تین نیوز

یک راننده فعال در بخش حمل و نقل سوخت نسبت به وضعیت ایمنی پارکینگ مرز ماهیرود هشدار داد.

به گزارش تین نیوز، حمید وطن پور به خبرنگار ما گفت: هر روزه تعداد زیادی  تانکر سوخت  از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به  منطقه ویژه اقتصادی ماهیرود اعزام و اکثریت قریب به اتفاق آنها به ناچار یک شب در نوبت متوقف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تانکرها با بی نظمی غیرقابل توصیفی راه فرار بقیه تانکرها را مسدود می کنند و به علت شرایط خاص و امکانات ناچیز پارکینگ،  داخل هر کامیون، بساط چای وپخت و پز تا ساعت ها ادامه دارد.

این راننده عنوان کرد: اگر بر فرض احتمال اتفاقی در این پارکینگ بیفتد و حادثه ای رخ دهد نه تنها تمامی تانکرها بلکه همه  کامیون ها تنها در ساعتی دچار حریق خواهند شد.

وطن پور تاکید کرد: از مسئولان تقاضا می شود تا حادثه ای همچون حادثه گمرگ اسلام قلعه افغانستان تکرار نشده است در این مورد تمهیداتی بیندیشند.

بیشتر بخوانید: انتقال تانکرهای ایرانی خسارت دیده در آتش سوزی اسلام قلعه به کشور آتش سوزی در مرز دوغارون + 2 فیلم از حادثه فیلم| یک آتش سوزی دیگر در گمرک مرزی/ صدور بخشنامه تعیین تکلیف تانکرهای سوخت در مرزها خطر توقف تانکرهای سوخت در مرزها+ فیلم جدید از وضعیت گمرک اسلام قلعه فیلم| وضعیت دردناک گمرک اسلام قلعه یک روز پس از آتش‌ سوزی مهیب

به گزارش تین نیوز، اشاره این راننده کامیون به آتش سوزی گمرک اسلام قلعه افغانستان، مربوط به حادثه ای است که 25 بهمن ماه سال گذشته (سال 1399) در این گمرک رخ داد.

در این حادثه یک تانکر گازی در پارکینگ گمرک اسلام قلعه افغانستان منفجر و همین امر موجب بروز آتش سوزی گسترده در گمرک مرزی افغانستان با ایران شد.

در آن زمان یک مقام مسئول در افغانستان خسارت وارد شده به بازرگانان در این آتش سوزی را بر اساس آمار ابتدایی نزدیک به 40 تا 50 میلیون دلار عنوان کرد.

پس از این رخداد و در اواسط اسفند ماه سال گذشته، گمرک ایران بخشنامه ای درباره انباشت کامیون های حامل سوخت در مرزها به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.

سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک همزمان با ابلاغ این بخشنامه در توضیح محتوای آن گفت: در این بخشنامه از مدیران گمرکات اجرایی خواسته شده است ضمن رصد این کالاها به صورت روزانه، در صورت انباشت محموله‌ های خطرناک و اشتعال زا با قید فوریت به مراجع تحویل گیرنده کالا برای اتخاذ تمهیدات لازم مانند استقرار نیرو و تجهیزات آتش نشانی و امکانات استاندارد ایمنی و امنیتی، برای نگهداری این گونه از کالاها در انبارها، محوطه‌ ها و سایر اماکن گمرکی با لحاظ پیش بینی‌ های لازم اعلام شود.

وی افزود: به موازات انجام موارد فوق، مراتب نیز به مقامات و مسئولان مربوطه محلی و استانی اعم از استانداران، فرمانداران، مدیریت‌ های بحران و مقام قضائی منعکس و به طور مستمر موضوع پیگیری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بخش حمل و نقل تین چای تین گمرک گمرک تانکر سوخت مرز ماهیرود آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه گمرک اسلام قلعه آتش سوزی در گمرک افغانستان منطقه ویژه ماهیرود منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گمرک اسلام قلعه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس درخصوص توقیف خودروها گفت: یک کلونی نامیمون جایی نباشد که عده‌ای با یدکش‌دار و پارکینگ‌دار ببندند.

وی افزود: اگر خود راننده می‌تواند خودرو را تا پارکینگ ببرد، چه اصراری است که خودروبر آن را ببرد و بعد هم چندصد هزار تومان به خودروبر بدهد؟!

فرمانده فراجا گفت: حالا اگر کسی مقاومت کرد، بله، خودروبر بیاید خودرو را ببرد و هزینه را هم بگیرند.

۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

کد خبر 847146 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • فیلم| آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل
  • (ویدئو) آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل