Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@13:40:04 GMT

کاپیتان تیم ملی مقابل سوریه کیست ؟

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۱۴۴۹

کاپیتان تیم ملی مقابل سوریه کیست ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش از اعلام شدن لیست تیم ملی مصدومیت بد موقعی گریبان گیر احسان حاج صفی کاپیتان نخست تیم ملی شد تا او که به تازگی با بازگشت به یونان لژیونر شده بود فرصت حضور در بازی‌های ابتدایی مرحله دوم انتخابی جام جهانی را از دست بدهد. در چهار بازی قبل در بحرین اسکوچیچ با شیوه چیدمان ترکیب و تعویض‌هایش باعث شده بود بازوبند کاپیتانی به چهره‌های مختلفی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حاجی صفی، کریم انصاری فرد و جهانبخش گرفته تا وحید امیری و حتی مهدی طارمی بستن بازوبند را در منامه تجربه کردند.

 

در بازی با سوریه با توجه به مصدومیت حاج صفی و محرومیت آزمون احتمالا زوج طارمی- کریم انصاری فرد در خط حمله کار را آغاز می‌کنند تا بازوبند به بازوی کریم بسته شود. این مهاجم ۳۱ ساله از ابتدای دهه نود پای ثابت اردوهای تیم ملی است و در جام ملت‌ها و جام‌های جهانی حضور داشته و حتی موفق به باز کردن درواه پرتغال از روی نقطه پنالتی شده بود.

 

در صورتی که انصاری فرد از ابتدا در ترکیب باشد فرصت خواهد داشت تا با بستن بازوبند جلوتر از نفرات دیگر به زمین برود و در میدان وظیفه رهبری بازیکنان را بر عهده بگیرد. علیرضا جهانبخش و وحید امیری کاپیتان‌های بعدی یوزها هستند که در صورت تعویض کریم بازوبند به آنها خواهد رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش کریم انصاری فرد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • امام فرشته‌ها کیست؟! + فیلم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد