Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قم با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب‌رجوع و رفع مشکلات شهروندان برافزایش برنامه‌های دیدارهای مردمی و ملاقات عمومی مدیران شهری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری که همراه با مراسم تکریم و معارفه معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری و معماری و شهرسازی با حضور رئیس شورای شهر قم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شادروان مهندس غلامرضا جانقربان اظهار داشت: جای ایشان در میان همه ما خالی است و همواره به یاد او و خدمات ارزشمندشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید برای رفع معضلات شهر کریمه اهل‌بیت(س) هماهنگی لازم در بین تمامی دستگاه‌ها و متولیان امور باید اتفاق بیافتد و این مهم نیز نیازمند عزم همگانی است، بیان کرد: برای احصاء و رفع مشکلات شهروندان، مدیران مناطق به‌صورت هفتگی در مساجد محله‌ها حضور یافته و به بررسی مسائل و مشکلات مردم بپردازند.

وی همچنین با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات شهروندان افزود: به‌منظور تکریم بیشتر مراجعین مناطق هشتگانه، برنامه‌های هفتگی و ملاقات عمومی نیز با قوّت و منظم برگزار و در پی آن برطرف کردن مسائل و مشکلات شهروندان در اولویت قرار گیرد.

دکتر سقاییان نژاد به معارفه معاونان جدید شهرداری پرداخت و گفت: دکتر طبیبی که در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مسئولیت را برعهده‌گرفته ضمن تحصیلات عالیه مرتبط دارای تخصص و تجارب ارزشمندی در حوزه ترافیک به‌ویژه در بحث هوشمندسازی هستند.

وی بابیان اینکه هوشمندسازی در ترافیک از برنامه‌ها و نیازهای اصلی شهر است، گفت: باید در این بخش برنامه‌های تحول‌آفرین اجرا شود و با استفاده از ظرفیت‌های موجود مشکلات را برطرف کرد.

شهردار قم با قدرانی از زحمات دکتر ذاکریان معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک گفت: اتفاقات مثبتی در مدت‌زمان مسئولیت در بخش اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی انجام شد که از شاخص‌ترین آن‌ها اجرای طرح نوسازی اتوبوس‌ها و همچنین خرید اتوبوس‌های جدید بود.

دکتر سقاییان نژاد با تبریک انتصاب مهندس میلانی به‌عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری گفت: وی از کارشناسان و متخصصان مجرب شهرداری در حوزه شهرسازی است و با توجه به مشکلاتی موجود ازجمله ایرادات طرح تفصیلی امیدواریم با حضور ایشان شاهد برطرف کردن مشکلات و حفظ اعتدال باشیم.

وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم گره‌ها باز شود و کارها نیز قانونمند پیش رود بیان کرد: قم شهر تمدن ساز است و سیما و منظر شهری در آن برای ما موردتوجه است و در این زمینه باید کارهای اساسی را دنبال و از انجام امور غیر کارشناسی پیشگیری کرد.

شهردار قم همچنین از تلاش‌های مهندس سامع معاون سابق خدمات شهری شهرداری قم قدردانی و با آرزوی موفقیت برای ایشان در سنگر دیگر خدمتی گفت: تعامل ایشان و پیگیری خالصانه امور از عوامل موفقیت او بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار قم مشکلات شهروندان رفع مشکلات شهردار قم برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: در این کلان‌شهر طرحی با هدف توسعه استفاده شهروندان مشهدی از موتور سیکلتی برقی کلید خورده است.

جعفر شمس با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سوخت ناوگان حمل‌ونقل درون شهری یکی از مهم‌ترین موضوعات حمل‌ونقل درون شهری است.

وی افزود: در تمام کشور مشکلاتی برای سوخت خودروها وجود دارد که این مشکل هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد و متولی توزیع سوخت وزارت نفت وشرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد در ادامه گفت: وظیفه شهرداری ایجاد سامانه‌های محلی برای ثبت اطلاعات پیمایش خودروها و ارسال اطلاعات درست برای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

شمس با بیان اینکه کارکرد این سامانه به این صورت است که سوخت بر اساس عملکرد ناوگان واریز شود، اظهار داشت: تمام کلان‌شهرها سامانه محلی خودشان را به مراتب با دقت بیشتری دارا هستند و قابلیت پاسخگویی بیشتری برای راننده‌های آن شهر راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: موضوعی که در این ارتباط باید پیگیری شود، بارنامه‌های درون شهری است که اگر بر اساس قانون‌های سامانه ارسال و صحت اطلاعات تصحیح شود، مشکل رانندگان برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: در این کلان‌شهر طرحی با هدف توسعه استفاده شهروندان مشهدی از موتور سیکلتی برقی کلید خورده است، قبلاً موتور به صورت قسطی بدون پیش پرداخت با نرخ چهار درصد به شهروندان ارائه می‌شد اما در طرح پیکار برای موتورهای کار کرده درصد نرخ سود از چهار درصد به صفر درصد و مدت اقساط از ۲۴ ماه به ۳۶ ماه رسیده است که این طرح با استقبال خوبی همراه شد و تقریباً کل ظرفیت پیش‌بینی شده در کمتر از هفت روز پر شد و انشاالله واگذاری موتورها از هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 749952

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی