Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، «سعید سلیم ساسانی» پس از پایان جلسه هیأت استانی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی که امروز به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور رییس کل دادگستری، ۲ عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس و سایر اعضاء برگزار شد؛ در گفت و گویی با خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به مصوبات جلسه قبلی و ضرب الاجل ۴۸ ساعته به اعضای شورا مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهری و لزوم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان جلسه ای روز گذشته با حضور نماینده فرماندار در شورای شهر تشکیل که متاسفانه نتیجه ی مبنی برای انتخاب هیأت رییسه شورای شهر و شهردار حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس امروز در دومین نشست هیأت حل اختلاف استان گزارش فرماندار در خصوص تخلف های برخی از اعضای شورا ارائه گشت و به لحاظ تأکید استاندار محترم و رییس کل دادگستری مبنی بر مصالحه و دعوت به توافق مجددا جلسه ای با حضور ۹ نفر اعضای شورا برگزار شد و پیشنهادات برای رفع مشکلات و همدلی و همراهی برای پیشبرد امور ارائه شد که بازهم به توافق نرسیدند.

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گفت: بر این اساس هیأت حل اختلاف استان اقدام به صدور رأی مبنی بر سلب عضویت دو نفر از اعضای شورا به مدت سه ماه به دلیل ارتکاب تخلف بر اساس بند ۵ ماده ۹۲ قانون شوراها نمود و کلیه اعضا از دریافت یک سوم حقوق مطابق بند ۳ همین ماده به مدت یکسال محروم شدند.

وی ادامه داد: اتخاذ این تصمیم ۵ ساعت طول کشید و اعضای هیأت حل اختلاف بسیار بر انجام توافق و مصالحه تأکید داشتند که اعضای شورا به توافق برسند اما متأسفانه این مهم انجام نشد. ساسانی با بیان اینکه عدم تشکیل جلسات شورای شهر سبب عدم انتخاب هیأت رییسه و شهردار شده است؛ تصریح کرد: در هیأت حل اختلاف پیشنهادی را برای تعلیق شورا به صورت موقت به دادستانی ارائه شد که ظرف ۴۸ ساعت در این خصوص با اختیارات قضایی و قانونی تصمیم گیری شود.  

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شورای شهر تعلیق نقره هیأت حل اختلاف اعضای شورا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری مهر، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

براساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

وزارت آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رئیس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان (نایب رئیس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

کد خبر 6094463

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»