Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه گفت: خیلی خوشحال هستم که در این مرحله حضور داریم. بازی فردا خیلی سخت است. چون همه تیم‌هایی که برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کنند، حریفان سختی هستند.

وی افزود: ما از تیم سوریه شناخت داریم و آنها هم از ما شناخت دارند. یک دیدار دوستانه با این تیم انجام دادیم و کارمان خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توانم بگویم تمرینات خوبی داشتیم و کمتر کنار هم بودیم. مرحله قبلی و دیدار با بحرین به ما کمک می‌کند اما شرایط سخت است چون زمان کمی در کنار یکدیگر بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: مرحله قبل و در بحرین خیلی به ما کمک می‌کند چون برای این مرحله فرصت چندانی نداشتیم اما در مجموع شرایط تیم خوب است و امیدوارم در این بازی که سخت‌ترین دیدار ما خواهد بود برنده شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: زمانی که در بحرین بودیم با خودمان گفتیم شاید بحرینی‌ها با ما خوب نباشند، کسی هم از سرمربی و بازیکنی که در نشست حاضر می‌شد سوال نکرد اما اینجا ایران است و من فکر می‌کردم شرایط خیلی بهتر باشد و انرژی‌های مثبت باید خیلی بیشتر باشد. در آن بازی‌ها چون به 4 برد نیاز داشتیم کل ایران از فدراسیون، وزارت ورزش، صدا و سیما و مردم همه حمایت کردند که همه بازی‌ها را ببریم.

پربیننده ترین رسمی: رونالدو منچستری شد / بازگشت آقای ستاره به تئاتر رویاها لیست آسیایی استقلال ارسال شد / امکان جابه‌جایی در فهرست وجود دارد فهرست نهایی تیم ملی اعلام شد / یک ملی پوش اضافه تر نسبت به دور گذشته عنایتی تیم را واگذار کرد / مالک جدید هوادار مشخص شد سرمربی تیم والیبال نوجوانان: غرور بازیکنان کار دست‌مان داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان