Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوریه در اولین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: بازی مقابل سوریه می‌تواند سخت باشد، چون همه تیم‌ها برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنند. هم ما و هم سوریه از یکدیگر شناخت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نمی‌توانم بگویم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، اما تجربه مسابقاتی که در بحرین سپری کردیم، برای این بازی‌ها به ما کمک می‌کند. در مجموع شرایط تیم ملی خوب است و امیدوارم به خوبی بتوانیم این ۲ بازی را پشت سر بگذاریم.

طارمی خاطرنشان کرد:  زمانی که در بحرین حضور داشتیم قرار بود در کنفرانس خبری شرکت کنیم، گفتیم آن جا بحرین است و شاید کسی از سرمربی و بازیکن ما سوال نکند. این جا ایران است و فکر می‌کردیم خیلی اتفاقات بهتری بیفتد و انرژی‌های مثبتی حاکم باشد. در بحرین، چون نیاز به ۴ پیروزی داشتیم کل ایران از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان گرفته تا صداوسیما و مردم پشت هم بودیم تا بازی‌ها را ببریم.  

بیشتر بخوانید

خورشیدی: امید داریم با منفی شدن ۲ تست متوالی، اسکوچیچ و هاشمیان در دیدار مقابل سوریه حاضر باشند

مهاجم تیم ملی گفت: رسانه‌ها همیشه تلاش می‌کنند، اما امروز در حالی که با سوریه بازی سختی داریم، آن همدلی را نمی‌بینم. پشیمان هستم الان در نشست خبری حضور دارم و اگر می‌دانستم شرایط به این صورت است، قطعا شرکت نمی‌کردم. سه امتیاز دیدار با سوریه می‌تواند خیلی به ما کمک کند. کلمه بدی است و نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، اما امیدوارم با پیروزی مقابل سوریه همه را خوشحال کنیم و امیدوارم با برد فردا همدلی بین رسانه‌ها و مردم بیشتر شود. رسانه‌ها باید طوری عمل کنند تا در دل مردم جای بیشتری باز کنند.

پس از صحبت‌های طارمی، مسئول کنفرانس خبری به مهاجم تیم ملی اعلام کرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا خبرنگاران نمی‌توانستند در کنفرانس شرکت کنند و آنلاین در حال شنیدن صحبت‌ها هستند. طارمی سپس بیان کرد: زود قضاوت کردم و عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی مقابل سوریه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود