Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته وزارت صمت گفت: از آبانماه سال 99 تاکنون 92 سرباز (2 نفر از افراد اعزام شده دانش‌آموخته مقطع دکتری و مابقی کارشناسی ارشد) پس از طی مراحل فوق به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی و به عنوان امریه در بنگاه‌های تولیدی و تجاری بزرگ مشغول به فعالیت شده‌اند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، بهناز بختیاری چهارلنگ گفت:از آبانماه سال ۹۹ تاکنون ۹۲ سرباز (۲ نفر از افراد اعزام شده دانش‌آموخته مقطع دکتری و مابقی کارشناسی ارشد) پس از طی مراحل فوق به ستاد کل نیرو‌های مسلح معرفی و به عنوان امریه در بنگاه‌های تولیدی و تجاری بزرگ مشغول به فعالیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرپرست مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته وزارت صمت گفت: در چارچوب طرح سرباز تاپ و با ابلاغ ستادکل نیرو‌های مسلح تعداد ۱۰۰ سهمیه برای جذب مشمولان نظام وظیفه در واحد‌های تحقیق و توسعه در آبان ماه سال ۹۹ به وزارت متبوع اختصاص یافته است.

وی در خصوص این طرح گفت: طرح سرباز تاپ به عنوان یکی از بخش‌های اصلی و مهم طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) با محوریت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری ستاد کل نیرو‌های مسلح برای دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی که تمایل دارند دوران خدمت سربازی خود را در بنگاه‌های اقتصادی بگذرانند، اجرا می‌شود.

سرپرست مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته وزارت صمت ویژگی مهم این طرح را استفاده از توانمندی‌های بالقوه دانش‌آموختگان نخبه و ممتاز در واحد‌های تحقیق و توسعه بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری دانست و ادامه داد: حضور و فعالیت سربازان در جایگاه مذکور منجر به کسب تجربیات عملیاتی و مهارت‌های لازم برای آن‌ها می‌شود.

بختیاری چهارلنگ با اشاره به استقبال بنگاه‌های تولیدی و تجاری و دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه‌های برتر کشور از این طرح، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰۰ موقعیت در واحد‌های تحقیق و توسعه بنگاه‌های داوطلب برای جذب سرباز امریه تاپ معرفی و نزدیک به ۷۰۰ دانش‌آموخته تحصیلات تکمیلی به عنوان متقاضی در سامانه تاپ به نشانی WWW.IRANETOP.IR ثبت نام نموده‌اند که از این میان بیش از ۲۵۰ مورد پرونده تکمیل و جهت انجام ارزیابی و تعریف پروژه در واحد‌های تحقیق و توسعه متناسب با تخصص دانش‌آموختگان، در دبیرخانه ستادی طرح تاپ مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از آبانماه سال ۹۹ تا کنون ۹۲ سرباز (۲ نفر از افراد اعزام شده دانش‌آموخته مقطع دکتری و مابقی کارشناسی ارشد) پس از طی مراحل فوق به ستاد کل نیرو‌های مسلح معرفی و به عنوان امریه در بنگاه‌های تولیدی و تجاری بزرگ مشغول به فعالیت شده‌اند.

سرپرست مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته وزارت صمت در پایان گفت: قطعاً اجرای این طرح با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته جهت معرفی طرح به جامعه صنعتی و معدنی، استقبال بنگاه‌های صنعتی و معدنی و استمرار آن در سال‌های آتی، گام موثری در مهارت آموزی دانش‌آموختگان نخبه و در طولانی‌مدت منجر به توانمندسازی بنگاه‌های تولیدی و تجاری خواهد شد و با توجه به جذب بیش از ۹۰ درصدی سهمیه تخصیص داده شده در سال نخست اجرای طرح، رایزنی‌های لازم با ستادکل نیرو‌های مسلح به منظور افزایش سهمیه برای سال‌های آتی انجام شده است.   بیشتر بخوانید: بالغ بر ۲ هزار واحد صنعتی در چهار ماه ابتدای امسال به بهره‌برداری رسید

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت واحد های تحقیق و توسعه کل نیرو های مسلح دانش آموختگان ستاد کل نیرو دانش آموخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز

  روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،   دانش در حاشیه بازدید  از آزمون کنکور ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آزمون سراسری در چندین حوزه از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

  دانش اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان سرباز همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.

 فرماندار شهرستان سرباز با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان رشته های مختلف و خداقوت به والدین آنها که زمینه را برای حضور و شرکت آنها در این رقابت فراهم کردند، گفت: والدین داوطلبان اطمینان خاطر داشته باشند که شرایط برای آزمون و موفقیت آنها فراهم شده است

دانش در بازدید از محل آزمون تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت دانشگاه ها افزایش یافته است و میزان موفقیت داوطلبان رقابت در کنکور سراسری بالا می باشد.

 فرماندار با بیان اینکه، ۹۰۷ داوطلب در  آزمون اردیبهشت ۱۴۰۳  در شهرستان سرباز با هم رقابت می کنند که ۴۹۵ نفر از داوطلبان کنکور امسال خانم و ۴۱۲ نفر آقا هستند که از این تعداد در گروه های آزمایشی  هنر و زبان خارجی ۳۰ نفر، گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی ۷۹۸ نفر و گروه آزمایشی علوم تجربی ۷۹ نفر رقابت می کنند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با تلاش ها و تدابیری که از قبل انجام گرفت همه شرایط به لحاظ  مساعد بودن مکان و امنیت و ارائه خدمات در محل آزمون به خوبی ایجاد شده است.

  دانش در پایان با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دست اندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان