Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، پس از اعلام نیاز معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در اواخر تیرماه ۱۴۰۰، برای حضور نیروهای جهادی در عرصه واکسیناسیون عمومی شبکه بهداشت جنوب شهر تهران، دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت خود را برای کمک به این جریان آغاز کردند.

برهمین اساس ظرف مدت 3 روز بیش از ۳۰۰ نفر نیروی جهادی توسط قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران سازماندهی و به مراکز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پروژه، 7 مرکز واکسیناسیون سوله بحران انبار نفت، فرهنگسرای بهاران، مرکز بهداشت حکیم اعتماد، مرکز بهداشت امامی، مرکز بهداشت دادوش، سوله بحران الزهرا و مرکز تجمیعی دانشگاه تهران تحت پوشش نیروهای این قرارگاه به فعالیت پرداختند.

مطابق اعلام دفتر گسترش شبکه بهداشت جنوب شهر تهران، در مدت 1 ماه اجرای این پروژه، بیش از ۱۰۰.۰۰۰ دوز واکسن کووید ۱۹ توسط نیروهای این قرارگاه به جامعه هدف واکسیناسیون تزریق شده است. این حجم معادل بیش از ۱۰% کل ظرفیت واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهر تهران بوده است.

مرحله دوم این طرح با راه ­اندازی مرکز واکسیناسیون عمومی مستقل در محل سازمان بسیج دانشجویی (سفارت سابق آمریکا) توسط نیروهای قرارگاه جهادی رویش­های انقلاب اسلامی از 8 شهریورماه آغاز خواهد شد و به مدت یکماه ادامه خواهد داشت.

بسیج دانشجویی به مردم عزیز ایران اطمینان داد با تمام ظرفیت، تا پایان بحران کرونا در کنار مردم و کادر درمان بایستد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون واکسن دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان