Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نمایش صفحه تلفن در رایانه، همه کاربران تلفن‌های هوشمند را قادر می‌سازد تا محتوای تلفن‌های هوشمندشان را روی رایانه مشاهده کنند، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها را از طریق رایانه با استفاده از ماوس و صفحه کلید به راحتی کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران گوشی‌های هوشمند به دنبال روشی آسان برای نمایش و عملکرد صفحه نمایش تلفن در رایانه خود هستند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا هنگام کار با رایانه نیز از برنامه‌های تلفن همراه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اجرای همزمان برنامه‌ های گوشی روی ویندوز ۱۰ امکان پذیر شد

از جمله بهترین برنامه‌ها برای دریافت تلفن همراه روی صفحه نمایش کامپیوتر، برنامه‌ای به نام ScrCpy است که یک برنامه رایگان بوده که به کاربرانش امکان کنترل تلفن هوشمند را از طریق رایانه رومیزی با سیستم عامل ویندوز، macOS یا Linux می‌دهد.

برنامه ScrCpy با یک رابط کاربری آسان به کاربر کمک می‌کند برنامه‌های تلفن اندروید خود را از طریق رایانه با استفاده از کابل USB کنترل کنند، همچنین این برنامه از عملکرد همه دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۵.۰ به بالا پشتیبانی می‌کند. با برنامه ScrCpy نیازی به نصب برنامه دیگری روی تلفن نیست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلفن خود را از طریق کابل USB به رایانه خود متصل و مراحل زیر را انجام دهید:

۱. برنامه ScrCpy را در رایانه خود دانلود کنید.

۲. کابل USB را به تلفن متصل کرده و ویژگی USB Debugging را فعال کنید یا برای اتصال کابل بر روی صفحه بازشو کلیک کنید و گزینه انتقال پرونده‌ها را انتخاب کنید.

۳. پس از انجام مراحل قبلی، برنامه ScrCpy را باز کرده و ظرف چند ثانیه تمام محتوای صفحه تلفن اندروید شما به طور خودکار در رایانه نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم عامل اندروید ویندوز رایانه سیستم عامل اندروید سیستم عامل ios رایانه شخصی برنامه ScrCpy برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم

وزیر صمت در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون تولید نوکیای ایرانی گفت: فروش کالای تقلبی در کشور ممنوع است؛ لذا در صورت محرز بودن تقلبی بودن این تلفن همراه، تولید آن در کشور متوقف خواهد شد.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «عباس علی آبادی» وزیر صمت در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی «ایران اکسپو» در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این وزارتخانه برای ساخت تلفن همراه در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: ما در کشور در مورد این کالا هنوز برند معتبر و قابل قبولی که صد در صد خود اتکا باشد نداریم.


وزیر صمت افزود: در وزارت صمت هم در بعد نرم افزاری و هم در بعد سخت افزاری برنامه داریم و جزو برنامه‌های اولویت دار ماست؛ هر اندازه که خودرو مهم است موبایل هم مهم است.


وی همچنین درباره عرضه نوکیای تقلبی در سطح بازار موبایل ایران گفت: در صورت محرز بودن تقلبی بودن این تلفن همراه، کالای تقلبی در کشور نهاد مسئول خود را دارد و البته ما هم مسئول هستیم قطعا اگر ثابت شود لااقل به آن خدمت نمی‌دهیم و به دستگاه‌های مربوطه و تعزیرات معرفی می‌کنیم.


علی آبادی تاکید کرد: فروش کالای تقلبی در کشور ممنوع است؛ اگر متوجه بشویم جلوی واردات را می‌گیریم ارز و ریال به آن تخصیص نمی‌دهیم و به دستگاه‌های مرتبط معرفی می‌کنیم.


مشروح گفته‌های علی آبادی را در کلیپ زیر مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نوکیای ایرانی ، تولید موبایل ، نوکیا ، وزارت صمت ، عباس علی آبادی ، کالای تقلبی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9l

دیگر خبرها

  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس