Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهموری اسلامی ایران با صدور پیامی دهم شهریور ماه سالروز پدافند هوایی ارتش را تبریک گفت.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:
والَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ
دهم شهریور سالروز پدافند هوایی ارتش یادآور تلاش مخلصانه دلاورمردانی است که در ۸ سال دفاع مقدس با تمام وجود در دفاع از آسمان ایران اسلامی از جان خود گذشتند و مایه عزت و آبروی امروز کشور عزیزمان شدند، در پیروزی های درخشان سال های جنگ تحمیلی و صیانت از آسمان ایران اسلامی توفیقات بسیار داشتند و با تقدیم شهدای عزیز  در نقطه نقطه سرزمین پهناورمان از سایت قهرمان سوباشی تا دیگر ایستگاه ها و پایگاه ها در نقاط مختلف کشور از جمله ارتفاعات صعب العبور  به رصد شبانه روزی مرزهای هوایی همت گماشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نام پدافند هوایی ارتش یاد آور نقش آفرینی بی بدیل شهدای بزرگواری همچون سرلشکر منصور ستاری است که با ابتکار عمل در دهها عملیات به ویژه عملیات والفجر۸ با همراهی مومنانه دلاور مردان این نیرو بیش از ۷۰ فروند هواپیمای دشمن بعثی را سرنگون کردند و برگ های زرینی بر صفحات درخشان دفاع مقدس افزودند.
امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن سامانه های متعدد و بروز راداری، موشکی و پهپادی که اغلب محصول فکر و ابتکار و تولید ایرانی و نخبگان این نیرو است با اتکا به تخصص و دانش جوانان و تجربه ارزشمند پیشکسوتان و در سایه تعامل و هم افزایی با دیگر بخش های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی آماده مقابله با هرگونه تهدیدی علیه  ایران عزیزند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان عزیز نیروی پدافند هوایی و تبریک این روز به  آحاد هم‌رزمان عزیزم، از همراهی و صبوری خانواده های معظم آنان صمیمانه تشکر می‌کنم و توفیق روز افزون حافظان امنیت آسمان ایران عزیز را از درگاه احدیت خواستارم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر سرلشکر موسوی فرمانده كل ارتش پدافند هوایی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است