Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@06:35:37 GMT

بانک اطلاعات طراحان اسباب بازي در کانون

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۲۳۵۵

خبرگزاری آریا- مدیر کل مرکز سرگرمی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش یک بانک اطلاعاتی از طراحان جوان تهیه کرده است که تولید کنندگان از این پس می‌توانند با مراجعه به آن ایده‌های مختلف را شناسایی و برای تولید آن اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، محسن حموله با بیان این مطلب گفت: این طرح‌ها به صورت رایگان و با رعایت حق و حقوق ایده پردازان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برنامه‌های ایده آزاد کانون که چند سالی است در حال برگزاری آن هستیم، زمینه‌ای برای تولید و شکوفایی ایجاد می‌کند تا طراحان اسباب بازی به میدان بیایند و ایده‌های خود را به نمایش بگذارند.
مدیر کل مرکز سرگرمی‌های کانون در خصوص جدیدترین اسباب بازی‌های تولید شده در این مرکز گفت: ما با توجه به «طرح پژوهشی ادبیات و متون کهن فارسی» 12 سرگرمی را در نظر گرفته ایم و ماکت سازی کرده ایم که از این میان می‌توان به بازی‌های " طوطی و بقال "، "سیمرغ" و "هفت گنبد " اشاره کرد.
وی افزود: برخی از این اسباب بازی‌ها رویکرد‌های متفاوتی دنبال می‌کنند. برای نمونه بازی کارتی "هفت گنبد" که براساس خمسه نظامی است کودکان و نوجوانان را با متون کهن آشنا می‌کند.
آقای حموله گفت: یکی دیگر از بازی‌هایی که اخیرا رونمایی شده بازی رومیزی " تتابرد " نام دارد. این بازی که با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده است بیش از هفتاد بازی را در خود دارد که می‌تواند در این ایام برای کودکان و خانواده‌ها سرگرم کننده باشد.
مدیر کل مرکز سرگرمی‌های کانون افزود: بازی حروفچین، که شامل بخش هایی، چون شعر چین و حروف چین است و هفتصد مرحله را دارد از دیگر بازی‌هایی است که براساس متون کهن تنظیم و ساخته شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی مرحله چهارم برنامه‌های ایده آزاد خود را پشت سر گذاشته است و مرحله پنجم را در دست کار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسباب بازی کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پرسپوليس دردسرساز شد

به گزارش “ورزش سه”،  پرسپوليس در شبی که بیش از همیشه به برد مقابل سپاهان نیاز داشت تا معادلات جدول را تغییر دهد، در نهایت با تساوی بدون گل برابر حریف کار را به پایان رساند.

یکی از حواشی جالب این بازی آتش بازی روی سکوها بود که توسط کانون هواداران تدارک دیده شده بود و صحنه‌ای جذاب در این بازی خلق کرد. این موضوع البته با برخورد یگان امنیتی حاضر در استادیوم همراه شد و با توجه به اینکه هماهنگی‌های لازم شکل نگرفته بود، رییس کانون این باشگاه با دردسر مواجه شد.

در پایان بازی اما افشین پیروانی مدیر تیم پرسپوليس بعد از اطلاع از موضوع و پیگیری آن، توانست ماجرا را پایان دهد و  مانع از تصمیمات دیگری در این خصوص شود.

دیگر خبرها

  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • آتش‌بازی پرسپوليس دردسرساز شد
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)