Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه هم‌اکنون درمانگاه این سازمان در ۸۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شده گفت: در آینده نزدیک درمانگاه این سازمان در همه شهرستان‌های استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز ساخت طرح‌های درمانی تأمین اجتماعی استان بوشهر به‌صورت ویدئوکنفرانس با اشاره به افزایش پوشش درمانی این سازمان به همه نقاط کشور اظهار داشت: با افزایش زیرساخت‌های درمانی اکنون بیشتر مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها از خدمات حوزه سلامت تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح پلیکلینیک تخصصی مرکز شهرستان دشتستان خبر داد و بیان کرد: امروز علاوه بر افتتاح پلیکلینیک تخصصی تأمین اجتماعی برازجان، عملیات اجرایی 2 درمانگاه در  اهرم تنگستان و شبانکاره دشتستان آغاز شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به 10 شهرستان استان بوشهر در استقرار درمانگاه تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: اکنون در 80 درصد مراکز شهرستان‌های استان بوشهر درمانگاه تخصصی و عمومی تأمین اجتماعی راه‌اندازی شده و با افتتاح پروژه‌های در دست ساخت به‌زودی همه شهرستان‌های استان بوشهر دارای درمانگاه تأمین اجتماعی می‌شوند.

سالاری، از ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در خارگ خبر داد و تصریح کرد: ساخت درمانگاه در خارگ مصوب و اعتبار آن ابلاغ شده که با تأمین زمین آن ساخت درمانگاه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در عسلویه یک بیمارستان و درمانگاه فعال است افزود: برای افزایش امکانات درمانی و تجهیزاتی در عسلویه آمادگی کامل وجود دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی درمانگاه شهرستان دشتی خبر داد و بیان کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی دشتی تا یک ماه آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

سالاری با بیان اینکه در گناوه درمانگاه از مدت‌ها پیش ایجاد شده خاطر نشان کرد: ساختمان درمانگاه دیلم عملیات اجرایی آن آغاز شده و در تنگستان و دلوار هم ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی آغاز شده است.

وی با اشاره به فعال بودن درمانگاه در شهرستان دیر افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان جم تا 2 ماه آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی  با اشاره به اینکه هم‌اکنون درمانگاه این سازمان در 80 درصد شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شده گفت: در آینده نزدیک درمانگاه این سازمان در همه شهرستان‌های استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کند.

3 پروژه درمانی تأمین اجتماعی در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

استاندار بوشهر هم خدمات سازمان تأمین اجتماعی را درخورتحسین دانست و خاطر نشان کرد: این سازمان در حوزه‌های گوناگون به‌ویژه در عرصه سلامت و کرونا خدمات و فعالیت‌های قابل توجهی ارائه می‌کند.

عبدالکریم گراوند با اشاره به افتتاح و اجرا طرح‌های درمانی تأمین اجتماعی در استان بوشهر افزود: 3 پروژه درمانی تأمین اجتماعی در تنگستان و دشتستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی از افتتاح پلیکلینیک امام موسی کاظم علیه‌السلام برازجان با اعتبار 476 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی اهرم و شبانکاره  هرکدام با اعتبار 31.6 میلیارد تومان آغاز شد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با افتتاح و آغاز ساخت این پروژه‌ها و تکمیل آنها، تمام مراکز شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر از امکانات درمانی در حوزه تأمین اجتماعی برخوردار می‌شوند.

گراوند با بیان اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی دشتی و جم در آستانه افتتاح است گفت: تأمین اجتماعی در 2 سال اخیر اقدامات مهمی در حوزه‌های گوناگون انجام داده است که در رفع مشکلات بازنشستگان طرح‌های بزرگی اجرا شد.

وی اضافه کرد: تأمین اجتماعی در عرصه درمان بیماران خاص برنامه مهمی اجرا کرده که درخورتحسین و سپاس است.

راه‌اندازی پلیکلینیک تخصصی مرکز دشتستان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر هم با اشاره به افتتاح پلیکلینیک تخصصی مرکز دشتستان خاطر نشان کرد: این مرکز درمانی با زیربنا 4 هزار و 300 متر مربع با اعتبار 476 میلیارد ریال ایجاد شده که دارای بخش‌های عمومی و تخصصی، دندان‌پزشکی، رادیولوژی، اورژانس است.

درمانگاه تامین اجتماعی در سلسله راه‌اندازی می‌شودپیش بینی اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی در بودجه 1400پایان تدوین سیاست های کلی تامین اجتماعی در مجمع تشخیص مصلحت نظام

سید جواد رکاب‌‏پور با بیان اینکه در آینده این مرکز درمانی به پلیکلینیک شبانه‌روزی تبدیل می‌شود تصریح کرد: هدف این است که سطح درمانگاه‌ها ارتقا یابد و در این راستا در اهرم و شبانکاره عملیات اجرایی 2 درمانگاه در مجموع با اعتبار 62.7 میلیارد تومان آغاز شد که بر اساس برنامه تعیین شده تکمیل و افتتاح می‌شود.

186 تخت بستری در بیمارستان سلمان فارسی تأمین اجتماعی بوشهر فعال است

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی در 9 شهرستان استان بوشهر دارای درمانگاه تخصصی و عمومی است گفت: اکنون پوشش درمانی در تمامی نقاط استان بوشهر در بخش سرپایی و بستری انجام می‌شود و در این راستا 3 بیمارستان تأمین اجتماعی در عسلویه، برازجان و بوشهر فعال است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون 186 تخت بستری در بیمارستان سلمان فارسی تأمین اجتماعی بوشهر فعال و ظرفیت آنها افزایش یافته است.

رکاب‌‏پور با بیان اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی برازجان با 32 تخت در حال خدمات‌رسانی است افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه هم دارای 26 تخت است.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همه شهرستان های استان بوشهر درمانگاه تأمین اجتماعی درمانی تأمین اجتماعی تأمین اجتماعی عملیات اجرایی ساخت درمانگاه خاطر نشان راه اندازی آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم