Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:57:01 GMT

آشنایی با انواع مبلمان خانگی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۲۴۶۴

آشنایی با انواع مبلمان خانگی

اگر تا کنون با محصولات ایرانی با کیفیت به اندازه کافی آشنا نشده اید به شما توصیه می کنیم ما را همراهی کنید تا یک خرید منحصر به فرد مهمان خانه شما باشد.

به گزارش برنا، مبلمان خانگی به گونه ای در زندگی مدرن ما جا گرفته اند که تصور خانه بدون مبل دیگر قدری دشوار است. نه تنها در بخش دکوراسیون داخلی که به منظور راحتی بیشتر افراد این روزها بسیار از مبلمان خانگی با سبک و سیاق های متفاوت بهره گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا علاوه بر معرفی مبل های خانگی مشهور و پر کاربرد سعی بر آن داریم تا شما را با فروشگاه معتبری که نمونه های بسیار متمایز و به روزی را ارائه کرده است به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر تا کنون با محصولات ایرانی با کیفیت به اندازه کافی آشنا نشده اید به شما توصیه می کنیم ما را همراهی کنید تا یک خرید منحصر به فرد مهمان خانه شما باشد.

انواع مبلمان خانگی

در طی یک دسته بندی کلی می توانیم به مبل های راحتی مدرن، مبل های کلاسیک ترکیه ای، مبل های سلطنتی لوکس و مبل های مدرن کلاسیک اشاره داشته باشیم؛ که در ادامه به تک تک آن ها اشاره خواهیم داشت.

 انواع مبلمان خانگی- مبلمان کلاسیک مصری

 برای خرید مبلمان خانگی هیچ محدودیتی در پیش روی شما قرار ندارد و شما متناسب با سلیقه و سبک و سیاقی که در منزل از آن پیوری می کنید می توانید دست به انتخاب بزنید. مبل های کلاسیک مصری یکی از پیچیده ترین نوع منبت کاری را در بر گرفته است. برای این محصول عموما از پارچه های مخملی ساده استفاده می شود زیرا طراحی چوب آن با پیچ و قوس بسیار زیادی همراه است. اگر در زمان خرید مبل مصری به خوبی با آن آشنایی نداشته باشید قدری تشخص دادن آن برای شما با مبل های کلاسیک سلطنتی برای شما دشوار می شود.

انواع مبلمان خانگی- مبلمان کلاسیک فرانسوی

مبل های کلاسیک در واقع نوعی مبل های اشرافی هستند که برای دکوراسیون های بسیار لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. برای مبل فرانسوی اشرافی باید فضای بزرگی را مد نظر قرار دهید؛ زیرا دسته ها و پایه های طلایی رنگ و منبت کاری شده این محصول نیاز به فضای بزرگ دارد. در کنار ظاهر اشرافی این مبل می توانیم به راحتی بی نظیر آن نیز اشاره داشته باشیم که سبب می شود شما یک خواب بسیار خوب و عالی نیم روزی را روی کاناپه های سه نفره آن تجربه کنید.

انواع مبلمان خانگی- مبلمان کلاسیک لهستانی

 مبل های لهستانی نسبت به مبل های فرانسوی قدری جمع و جور تر هستند و برای دکوراسیون کردن خانه های شیک آپارتمانی گزینه ای ایده ال به شمار می آید. اگر به سبک کلاسیک علاقه مند هستید و فضا به اندازه کافی برای نمونه های متمایز آن در اختیار ندارید. باید به شما بگویم مبل لهستانی از چوب های ساده تری برای دسته و پایه بهره گرفته است. همچنین تاج مد نظر این مبل نیز ساده است به گونه ای که برای خانه های با سقف کوتاه محدودیتی را حاصل نمی کند.

انواع مبلمان خانگی- مبلمان شزلون

مبلمان شزلون یکی از محصولاتی است که بیشتر جنبه دکوری دارد و برای دیزاین کردن منزل شما بیشتر کاربرد دارد. این محصول از یک طرف دارای دسته است و از سمت دیگر باز است و به شکلی قسمتی که دسته دارد بزرگتر از قسمتی است که بدون دسته طراحی شده است. تاج این مبل نیز در بخشی بزرگ و در بخش دیگر کوچک تر است و شما با توجه به سلیقه و تم رنگی که در منزل از آن پیروی می کنید می توانید از نمون های متمایز آن بهره بگیرید. اگر بخواهیم مبلمان شزلون را در طی یک دسته بندی قرار دهیم می توانیم به مدل کلاسیک سلطنتی به صورت ترکیبی اشاره داشته باشیم. اگر می خواهید یک دکوراسیون اشرافی را با مبل های کلاسیک به رخ بکشید این محصول ایده ال ترین انتخاب شما خواهد بود.

انواع مبلمان خانگی- مبل کابریول

مبل زیبای کابریول از چوب ساخته شده است و برای دکوراسیون های کلاسیم شما ایده ال ترین گزینه انتخابی به شمار می آید. اگر می خواهید در زمان نشستن مبل و دسته های کنار آن شما را در بر بگیرد و به قولی در حالت لم دار روی مبل بنشینید باید به شما بگویم این محصول ایده ال ترین گزینه برای شما محسوب می شود. ظرافت بسیار خاصی که این مبل در زمان طراحی در بر گرفته است سبب می شود تا منزل شما از حالت یکنواحتی خارج شود و سبکی متفاوت را در بر بگیرد.

انواع مبلمان خانگی- مبل لاوست

لاوست یکی دیگر از مبل های دو نفره کلاسیک است که شما در زمان نشستن بیشتر به هم نزدیک خواهید شد و صمیمیت بیشتری را احساس می کنید. مبل لاوست به کاناپه های دو نفره نیز شهرت دارد. این مبل نمادی از عشق است زیرا کنار هم نشستن شما را شکل خاص تری می بخشد. از آنجایی که سایز آن بسیار استاندارد است به راحتی برای دکوراسیون کردن خانه هیا آپارتمانی می توانید از آن بهره بگیرید. مبل های لاوست در دو مدل دسته دار و بدون دسته طراحی می شوند که این روزها نمونه کاناپه ای و بدون دسته آن بیشتر طرفدار پیدا کرده است.

انواع مبلمان خانگی- مبل ال و یو شکل

یکی دیگر از محصولاتی که این روزها برای خانه های آپارتمانی و ویلایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد مبل های ال و یو شکل است. شما بسته به فضای که در اختیار دارید می توانید از مبل های ال برای سه کنج منزل و از مبل های یو شکل برای قسمت میانی استفاده کنید. این را به یاد داشته باشید که تعداد صندلی های آن متناسب با فضای اتاق نشیمن شما قابل تغییر است؛ یعنی شما می توانید نمونه سه صندلی آن را برای دکوراسیون کردن اتاق نشیمن درست در مجاورت با میز تلویزیون قرار دهید یا اینکه از مدل هفت نفره مبل ال برای دیزاین کردن فضای اتاق پذیرایی استفاده کنید که این امر به فضای که در منزل در اختیار دارید کاملا مربوط می شود.

انواع مبلمان خانگی- مبل تخت خواب شو

یکی از برگزیده ترین و متمایز ترین انتخاب های که این روزها در پیش روی شما قرار دارد مبل های تخت خواب شو است. این محصولات با دو کاربرد برای یک فضا در اختیار شما قرار داده می شود. شما می توانید از تخت خواب آن برای استراحت شبانه و از مبل های مدرن آن برای پذیرایی از مهمان های خود استفاده کنید. اگر بیمار در منزل دارید مدل تخت خواب شو مبل های مدرن ایده ال ترین گزینه برای شما است که افراد سالمند و بیمار را نیز در کنار خود داشته باشید. نیاز است به شما بگویم مبل های تخت خواب شو برای هر فضایی کابرد دارد. شما می توانید برای خوابگاه های که فضای زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهد یا برای محیط کار یا برای نقطه کانون مرکزی منزل از این محصول مدرن بهره بگیرید.

خرید از چوبکده ایرانیان

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید مبل های خانگی نمونه های بسیار متمایزی را به خود اختصاص داده اند. از آنجایی که خرید به صورت سنتی قدری سخت و زمان بر است. ما به شما خرید از چوبکده ایرانیان را توصیه می کنیم زیرا در کنار بر طرف کردن صفر تا صد نیازهای شما قیمت بسیار مقرون به صرفه ای را در زندگی پر خرج شما برایتان فراهم کرده است. امید است با مراجعه به سایت چوبکده ایرانیان بتوانید به ایده ال ترین محصول مطابق با دکوراسیون داخلی منزل خود از این پس دست پیدا کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مبل مبلمان خرید مبلمان چوبکده ایرانیان برای دکوراسیون مبل های کلاسیک ایده ال ترین تخت خواب شو برای شما شما قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد

4 سرمربی، 15 امتیاز و خداحافظ سری آ...

طرفداری | سالرنیتانا نخستین تیم سری آ در فصل 24-2023 است که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی می‌شود.

در شروع هفته 34 سری آ ایتالیا، سالرنیتانا به پیروزی برابر فروزینونه نیاز داشت تا سقوطش به سری بی را به تعویق بیندازد اما با باخت 3-0 اسب‌های دریایی، سقوط تیم شهر سالرنو به سری بی از نظر ریاضی قطعی شد. از طرف دیگر فروزینونه با این برد، گام مهمی در مبارزه برای بقا برداشت و فعلا به رده هفدهم صعود کرد تا اودینزه و ساسولو، دیگر تیم‌های در معرض سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

سالرنیتانا که از فصل 22-2021 در سری آ حضور داشت، در این فصل چهار سرمربی یعنی پائولو سوسا، فیلیپو اینزاگی، فابیو لیورانی و استفانو کولانتوئونو را روی نیمکت خودش دید اما طی 34 هفته فقط 15 امتیاز کسب کرد. سالرنیتانا در حالی در رده بیستم به سری بی سقوط می‌کند که فوتبالیست‌های نام‌آشنایی چون گیرمو اوچوا، کوستاس مانولاس، ژروم بواتنگ، فدریکو فازیو، آنتونیو کاندروا و بولای دیا را در ترکیبش داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آشنایی با روش میکرواینجکشن در لقاح مصنوعی
  • آشنایی با استاد شعله
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد