Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:58:11 GMT

ناهید خانه به دوش به «شب نشینی» می آید

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۲۵۸۵

ناهید خانه به دوش به «شب نشینی» می آید

برنامه «شب نشینی» چهارشنبه شب با حضور مریم امیرجلالی بر روی آنتن می رود.

به گزارش برنا؛ چهارشنبه دهم شهریور ماه برنامه گفت‌وگو محور «شب نشینی» میزبان مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. امیرجلالی با بازی اش در سریال های «خانه به دوش» و «متهم گریخت» در یادها ماندگار شده است. او علی رغم ظاهر جدی اش بیشتر در فیلم های کمدی ایفای نقش می کند و در این ژانر بسیار موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم رضایی منش کارشناس مبل، دکوراسیون و فرهنگ ایرانی نیز مهمان دیگری است که امشب در «شب نشینی» با میزبان برنامه به گفت‌وگو می‌نشیند.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران و 21 به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود. محمد سلوکی و عبدالرضا احمدی مجریانی هستند که برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا «شب نشینی» را اجرا می کنند، گروه موسیقی زنده قصه گوها اجرای موسیقی صحنه این برنامه را بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه نیز کاوه امیری جاوید و یوسف بچاری هستند.

اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی shabneshini.irani@ بارگذاری می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون بازی جام جم موسیقی تلویزیون سینما بازیگر خانه به دوش شبکه جهانی جام جم مریم امیرجلالی شب نشینی شب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران

منبع: خبرآنلاین

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت