Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد روز چهارشنبه در دیدار با جانشین پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: خودکفایی در تولید انواع سلاح‌های نظامی در سال‌های اخیر محقق شد و این جز به دلیل روحیه ایمان و تدین نیروهای نظامی زیر سایه امام و رهبری نبوده است ؛  ایمان و تدین از جمله ویژگی‌های نیروهای نظامی کشورمان به شمار می‌رود و آنان نه به خاطر جبر و زور و ترس بلکه به خاطر میل و ایمان خود در این عرصه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه همگی در امتحان الهی قرار داریم خاطرنشان کرد: تمام نیروهای نظامی شامل ارتش، سپاه و بسیج ایران با عقیده و ایمان هستند. 

وی اظهارداشت:  زندگی انسان زیر سلطه انسان دیگر ذلت است و فقط زیر نظر خداوند و رهبران دینی و پیامبران که در مسیر خداوند هستند عزت به شمار می‌رود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ایران نزدیک‌ترین و شبیه‌ترین به حکومت پیامبر است تصریح کرد: در این زمینه بسیاری از نقص‌ها به خاطر دست‌اندازی‌های دشمنان بوده است. 

همچنین جانشین پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در این جلسه گفت: امروز پدافند وظیفه دارد با تمام ظرفیت‌های موجود برای پوشش و دفاع همه جانبه تلاش کند. 

امیر سرتیپ حسین نوروزی افزود: فعالیت‌ها و عملکردهای این نهاد از بدو تاسیس تاکنون خوب وسازنده بوده و هیچ عملیات و رزمایشی بدون حضور مستقیم و یا غیرمستقیم پدافند برگزار نشده است. 

وی اضافه کرد: پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس از شاهرگ‌های حیاتی کشور به‌خوبی دفاع کرد و برای مثال ۲ هزار و ۸۸۰ مورد حمله به جزیره خارک را ناکام گذاشت. 

جانشین پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ادامه داد: خنثی سازی ۲۴ هزار و ۸۰۰ مورد حمله به کشور  و انهدام ۶۰۰ هواپیمای عراقی از دیگر اقدامات این نیرو در زمان دفاع مقدس بود. 

به گزارش ایرنا، منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی یکی از ۹ منطقه پدافند هوایی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که حراست از آسمان استان‌های مرکزی کشور را بر عهده دارد. 

دهم شهریور، سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی است. 

هفت روز‏ به این مناسبت "هفته پدافند هوایی" نام  گرفته است. 

برچسب‌ها اصفهان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امام جمعه اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امام جمعه اصفهان اصفهان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امام جمعه اصفهان پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد