Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی صداوسیما،  فصل جدید سلام تهران با نگاهی ویژه به پایتخت و با اجرای مصطفی امامی و تهیه کنندگی روح الله رحیمی وعلی شعباتی از شنبه ۱۳ شهریور روانه آنتن شبکه پنج سیما خواهد شد.

در این برنامه‌ که محصول گروه اجتماعی شبکه تهران است میزهای مختلفی نظیر ورزش، فرهنگ، اقتصاد و غیره با حضور مجریان و کارشناسان مختلف در کنار امامی به روزترین‌ اخبار و تحلیل ها به مخاطبان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه صبحگاهی شبکه تهران با حال و هوایی تازه شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت تا ده صبح به مرور اخبار و اتفاقات روز، مرور تیتر مطبوعات و ارائه تحلیل های دست اول می‌پردازد.

پسر سوژه‌ سینما آی‌فیلم این هفته

برنامه سینما آی‌فیلم این هفته به معرفی و گفت‌وگو با عوامل فیلم سینمایی پسر اختصاص یافته است. برنامه هفتگی سینما آی‌فیلم به‌کارگردانی عطا جاوید، در این قسمت به سراغ فیلم پسر به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری رفته است.

پسر پس از دریافت دو جایزه از چهل و سومین جشنواره فیلم مسکو و حضور در پنجاهمین دوره جشنواره روتردام، از پنجم تیر در سینماهای گروه هنر و تجربه در سراسر کشور به نمایش درآمده است.

فیلمنامه این اثر که توسط نوشین معراجی به نگارش درآمده روایت‌گر داستان پسر چهل‌ساله‌ای است که همچنان با مادر خود زندگی می‌کند. او علی‌رغم گذر از جوانی هنوز در کودکی خود باقی مانده و در گذران زندگی به مادر محتاج است اما این واقعیت را نمی‌پذیرد.

سهیل قنادان، ناهید حدادی، مجتبی فالحی، دنیا حیدری، راحله صادقی، کیمیا کامیار، آیسان گل بابایی، مریم نقیب، مهدی محمودی و اتابک نادری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سینما آی‌فیلم امشب ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود. بازپخش این برنامه پنجشنبه ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ خواهد بود.

ناهید خانه به دوش به شب‌نشینی می‌آید

برنامه شب‌نشینی چهارشنبه شب با حضور مریم امیرجلالی بر روی آنتن می رود.

برنامه گفت‌وگو محور شب نشینی میزبان مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. امیرجلالی با بازی اش در سریال های «خانه به دوش» و «متهم گریخت» در یادها ماندگار شده است. او علی رغم ظاهر جدی اش بیشتر در فیلم های کمدی ایفای نقش می کند و در این ژانر بسیار موفق عمل کرده است.

کریم رضایی منش کارشناس مبل، دکوراسیون و فرهنگ ایرانی نیز مهمان دیگری است که امشب در شب نشینی با میزبان برنامه به گفت‌وگو می‌نشیند.

برنامه شب‌نشینی از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود. محمد سلوکی و عبدالرضا احمدی مجریانی هستند که برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا شب نشینی را اجرا می کنند. گروه موسیقی زنده قصه گوها اجرای موسیقی صحنه این برنامه را بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه نیز کاوه امیری جاوید و یوسف بچاری هستند.

نظام حزبی در ایران از زاویه شبکه چهار سیما

هشتمین قسمت از فصل شانزدهم برنامه زاویه، روز دهم شهریور، ساعت ۲۲ با اجرای دکتر عطاءالله بیگدلی از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

در این قسمت محمدجواد حق‌شناس و صادق کوشکی درباره‌ نظام حزبی در ایران گفتگو خواهند کرد.

برنامه زاویه در این هفته به این پرسش می‌پردازد که آیا احزاب باید در اَعمال حاکمیتی، نقش ثابت داشته باشند یا به مثابه گروه‌های اجتماعیِ موثر در تصمیم‌گیری‌های سیاسی عمل کنند؟ آیا تحقق مردم‌سالاری بدون ایجاد زمینه‌های نهادی ممکن است؟ اَشکال مختلف غیرشخصی کردن قلمرو سیاست کدام است؟ چارچوب‌های کادرسازی سیاسی در شرایط غیاب و حضور احزاب چه فرصت‌ها و آسیب‌هایی ایجاد می‌کنند؟

صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و محمدجواد حق‌شناس عضو هیئت علمی گروه روابط بین‌الملل در دانشگاه آزاد اسلامی است.

مجله علوم انسانی زاویه کاری از گروه فرهنگ و اندیشه  چهارشنبه ها از شبکه چهارساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

آیین سپاس از روح‌انگیز شریفیان در رادیو فرهنگ

برنامه آیین سپاس ویژه بزرگداشت روح‌انگیز شریفیان؛ نوبسنده و مترجم معاصر، جمعه ۱۲ شهریور  از رادیو فرهنگ پخش می شود.

روح‌انگیز شریفیان (متولد ۱۳۲۰، تهران) با دریافت دیپلم ادبی و تکمیل دوره موسیقی (پیانو) در کنسرواتوار تهران برای ادامه تحصیل عازم وین شد. رشته روانشناسی، گرایش تعلیم و تربیت را در دانشگاه و همزمان، موسیقی و پیانو را در کنسرواتوار وین فراگرفت. اولین کار ادبی او مجموعه داستان کوتاه «دست‏های بسته» بود که در سال ۱۳۷۰ منتشر شد، و اولین مجموعه مقالات تربیتی او به نام «مامان من ترا دوست ندارم» در سال ۱۳۷۲ به چاپ رسید.

او همچنین سه کتاب از جودیت کر به نام‌های وقتی هیتلر خرگوش صورتی مرا ربود، بمب روی خاله مامانی و کودکی دوردست و کتاب عشق سرخ (ماکسیم لئو) را به فارسی ترجمه کرده است.

در این برنامه، محمدرضا قانون‌پرور، اسدالله امرایی، یاسمن خلیلی فرد، لادن نیکنام و علی دهباشی به بررسی جنبه‌های مختلف آثار روح‌انگیز شریفیان می‌پردازند.

علاقمندان می توانند آیین سپاس را ساعت ۱۲:۰۰ به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

۳۸ میلیون بازدید یکتا از مراسم مذهبی در پلتفرم‌های داخلی

آیین قدردانی از رسانه‌های صوت و تصویر برگزیده در طرح خیمه‌های رسانه‌ای ۱۴۰۰ با حضور رئیس ساترا، قائم مقام سازمان تبلیغات، مدیرعامل خانه مداحان و نماینده رسانه‌های برگزیده، سه شنبه ۹ شهریورماه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرکل صدور مجوز ساترا آماری از حضور رسانه‌ها و بازدید کاربران از طرح خیمه‌های رسانه‌ای در محرم ۱۴۰۰ ارائه کرد.

محمدرسول حاج اوقلی گفت: دو سیاست مهم ساترا در طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» عبارت است از: سوق دادن رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به‌سمت ایجاد بستر بهره‌مندی عزاداران حسینی از مراسم در شرایط شیوع ویروس کرونا و تقویت حاکمیت رسانه‌ای داخلی و ایجاد جایگاه اصلی برای رسانه‌های صوت و تصویر داخلی در سبد مصرف کاربر ایرانی.

وی در ادامه از حضور مؤثر ۹ رسانه‌ صوت و تصویر فراگیر در طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: هیئت آنلاین، هروتا، شرجی، هرمزگان تی‌وی، آی‌گپ، آپارات، تلویدیو، فیلیمو، سروش پلاس از جمله رسانه‌هایی بودند که در محرم ۱۴۰۰ چراغ طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» را در قالب پخش مراسم مذهبی و تولید محتوای حرفه‌ای روشن نگه داشتند.

به گفته حاج اوقلی، مراسم بیش از ۳۹۵۰ هیئت مذهبی در دهه اول محرم در پلتفرم‌های داخلی منتشر شد که نسبت به سال قبل افزایش ۹۵ درصدی داشته است.

همچنین در این ایام، میانگین بازدید یکتای روزانه از این پلتفرم‌ها، بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ بازدید بوده که نسبت به سال قبل رشد ۷۰ درصدی داشته است.

بیشترین بازدید یکتای روزانه در شب عاشورا نیز بیش از ۷ میلیون بازدید بوده که رشد ۷۸ درصدی نسبت به رکورد سال قبل را نشان می‌دهد.

معرفی تاریخچه انستیتو پاستور ایران در برنامه «تهرانگرد»

برنامه تهرانگرد این هفته پنجشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۲۰ با هدف معرفی انستیتو پاستورایران از قاب شبکه پنج تماشایی می شود و مخاطبان را با تاریخچه این موسسه تحقیقاتی ، تولیدی، خدماتی و آموزشی آشنا می کند.

عوامل تولید برنامه تهرانگرد با حضور در انستیتو پاستور ایران گزارشی کامل از روزهای اولیه تاسیس این موسسه تا ماجرای محلول های پنی سیلین در فلاسک های یخ  را تقدیم نگاه بینندگان خواهند کرد.
 بررسی امکانات ورزشگاه تختی تهران در رشته‌های تنیس، فوتبال و بدمینتون بخش دیگری از تهرانگرد این هفته است.
همچنین برنامه تهرانگرد، به موزه گوهر و آرایه‌های ادبی رفته است و  از ساخت جواهرات در دوران هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان مستندی تهیه کرده است و در بخش هنری حامد دولت مرادی رویدادهای هنری تهران را مرور می‌کند.
تهرانگرد کاری از گروه تهران و شهروندی  به تهیه کنندگی سجاد مشحون و با اجرای ساسان گلستانه پنجشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

فصل جدید نمای نو در قاب نمایش

فصل سوم و جدید برنامه نمای نو با موضوع معرفی تولیدات دانشجویی و بررسی آثار فارغ التحصیلان دانشگاه صداوسیما، از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فصل جدید برنامه نمای نو، محصول مشترک تولید دانشجویی دانشگاه صداوسیما و شبکه نمایش ، با رویکرد معرفی تولیدات دانشجویی و بررسی آثار فارغ التحصیلان دانشگاه صداوسیما، از این هفته چهارشنبه‌ ها از شبکه نمایش پخش می‌شود.

شبکه نمایش نخستین برنامه سری تازه از این مجموعه را امشب، چهارشنبه ۱۰ شهریور، ساعت ۲۲:۲۵ روی آنتن می‌برد.

رئیس شورای شهر تهران به نشان ارادت می‌آید

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز جمعه مهمان نشان ارادت خواهد شد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در برنامه نشان ارادت حضور خواهد داشت و درباره قیام عاشورا و تاثیر امام حسین (ع) در زندگی صحبت خواهد کرد. چمران در این برنامه به دور از تمام منصب‌ها درباره ارادتش به ساحت مقدس سید شهدا حرف خواهد زد. این برنامه روز جمعه حوالی ساعت ۱۶ وتکرار ساعت ۱ بامداد پخش خواهد شد.

نشان ارادت به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی و مشارکت ستاد بازسازی عتبات در ایام محرم و صفر از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

برچسب‌ها انستیتو پاستور ایران هرمزگان اسدالله امرایی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انستیتو پاستور ایران هرمزگان اسدالله امرایی انستیتو پاستور ایران هرمزگان اسدالله امرایی تهران خیمه های رسانه ای سینما آی فیلم پخش خواهد شد تهیه کنندگی صوت و تصویر شبکه نمایش نشان ارادت روی آنتن شب نشینی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر

برنامه هفته های پایانی لیگ برتر اعلام شد.

طرفداری | سازمان لیگ فوتبال، زمان پایان مسابقات لیگ برتر در فصل بیست و سوم را اعلام کرد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

هفته بیست و هفتم؛ بزرگداشت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران

شنبه ۲۲ اردیبهشت

شمس آذر قزوین- ملوان بندر انزلی- ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت ۱۷:۵۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
هوادار تهران - پرسپولیس- ساعت ۱۸:۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک - صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
تراکتور تبریز - گل گهر سیرجان- ساعت ۱۸:۵۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

ذوب آهن اصفهان- پیکان تهران- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر
استقلال خوزستان- نساجی مازندران- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز
استقلال - فولاد خوزستان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

هفته بیست و هشتم؛ گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی روز دزفول

سه شنبه اول خرداد

پیکان تهران - تراکتور تبریز- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
ملوان بندر انزلی- مس رفسنجان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی انزلی
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - هوادار تهران- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
صنعت نفت آبادان -شمس آذر قزوین- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی آبادان
فولاد خوزستان- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
نساجی مازندران - استقلال - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
پرسپولیس- استقلال خوزستان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه آزادی تهران

هفته بیست و نهم؛ صرفه جویی در مصرف آب

یکشنبه ۶ خرداد

فولادخوزستان- پیکان تهران- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
استقلال - گل گهر سیرجان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران
هوادار تهران -نساجی مازندران- ساعت ۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۲۰- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
شمس اذر قزوین-پرسپولیس - ساعت ۲۰- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان-استقلال خوزستان- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
تراکتور تبریز-ملوان بندر انزلی - ساعت ۲۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز
ذوب آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان- ساعت ۲۰- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر

هفته سی ام؛ روز جهانی بدون دخانیات و مبارزه با مواد مخدر

جمعه ۱۱ خرداد

پیکان تهران- استقلال- ساعت ۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
استقلال خوزستان- هوادار تهران- ساعت ۲۰- ورزشگاه غدیر اهواز
ملوان بندر انزلی- آلومینیوم اراک - ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی انزلی
صنعت نفت آبادان - تراکتور تبریز- ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی آبادان
گل گهر سیرجان- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شمس آذر قزوین- ساعت ۲۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
پرسپولیس - مس رفسنجان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران
نساجی مازندران - فولاد خوزستان - ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی