Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا شب گذشته به اتمام رسید و اکثر تیم‌های بزرگ اروپایی آخرین تلاش خود را برای به خدمت گرفتن ستارگان مد نظرشان انجام دادند. تیم فوتبال رئال مادرید نیز از این قاعده مستثنی نبود و با وجود شکست در جذب کیلیان امباپه مشهور، توانست ادواردو کاماوینگا دیگر ستاره جوان فرانسوی را در آخرین دقایق فصل نقل و انتقالات جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره‌ای که با ۱۹ سال و با مبلغ ۳۱ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و اکنون سومین بازیکن گران قیمت رئال مادرید در میان کسانی شد که ۱۹ و یا زیر ۱۹ سال داشته اند.

در تاریخ رئال مادرید و در میان بازیکنانی که زیر ۱۹ سال داشته اند، ونسیوس جونیور با انتقالی به مبلغ ۴۵ میلیون یورو گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال است و پس از او رودریگو دیگر برزیلی رئالی‌ها است که او نیز با ۴۵ میلیون یورو در این رده بندی بالاتر از کاماوینگای فرانسوی قرار دارد.

ادواردو کاماوینگا پدیده فرانسوی و ۱۸ ساله باشگاه رن، با قراردادی ۶ ساله و به ارزش ۳۰ میلیون یورو به تیم فوتبال رئال مادرید پیوست. این هافبک خلاق و تکنیکی در این تیم سالیانه ۲۵ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید

سابیتزر به بایرن مونیخ پیوست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقل و انتقالات کاماوینگا میلیون یورو رئال مادرید ۱۹ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

شکست بارسا قهرمانی دشمن دیرینه را قطعی کرد؛ لوس‌بلانکوس برای سی‌وششمین بار فاتح لالیگا شد.

طرفداری | رئال مادرید قهرمان فصل 24-2023 لالیگا شد.

با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد. تیم کارلو آنچلوتی در صورت پیروزی در 4 بازی آخر لالیگایی، فصل را با رکورد 99 امتیاز به پایان خواهد رساند.

پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لالیگا رئال مادرید (36 قهرمانی) بارسلونا (27 قهرمانی) اتلتیکو مادرید (11 قهرمانی) اتلتیک بیلبائو (8 قهرمانی) والنسیا (6 قهرمانی)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول