Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@05:15:57 GMT

قتل نوزاد 10روزه با متادون

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۲۹۰۰

قتل نوزاد 10روزه با متادون

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، بیست و پنجم مرداد امسال، مامور یکی از کلانتری‌های تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد نوزاد پسر ۱۰روزه‌ای در بیمارستان بستری بوده که بعد از سه روز فوت شده است. والدینش هم بدون تحویل گرفتن جسد نوزاد ناپدید شده‌اند.

در ادامه با دستور قضایی، تحقیقات ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران از مسوولان بیمارستان تحقیق کردند که معلوم شد نوزاد پسر 13روز قبل در آن بیمارستان به دنیا آمده و مادر و پدرش بعد از 10روز او را که بد حال بوده، به بیمارستان آوردند اما او بعد از سه روز فوت شد. همچنین مشخص شد والدین او نشانی درستی نداشته‌اند و برای تحویل جسد نوزاد به بیمارستان مراجعه نکرده‌اند. این در حالی بود که در بررسی‌های اولیه معلوم شد نوزاد براثر مصرف متادون فوت شده و مرگ او مشکوک است.

ماموران احتمال دادند این نوزاد به‌عمد در خانه مسموم شده است ‌. پلیس برای رازگشایی از این ماجرا در جست‌وجوی والدین فراری نوزاد فوت شده بود تا این‌که دو روز پیش رد مادر او به دست آمد و بازداشت شد.

متهم زن، دیروز برای تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: من و شوهرم 12سال قبل در افغانستان ازدواج کردیم و راهی تهران شدیم. صاحب فرزندی نمی‌شدیم تا این‌که بعد از هفت سال دوا و درمان، صاحب پسری شدیم. مدتی بود معتاد شده و تریاک و متادون مصرف می‌کردم. همین باعث شد نوزادم هم معتاد شود و بعد از زایمانم در بیمارستان حال او خوب نبود و خماری داشت. وقتی به خانه آمدیم، حال پسرم بهتر شد. روز دهم زایمان، جاری‌ام خانه ما بود و پسرم بی‌قراری می‌کرد. جاری‌ام داخل کاسه، آب و متادون ریخت و به پسرم داد تا آرام شود اما حال او بدتر شد. همراه شوهرم او را به بیمارستان برده و آنجا بستری شد. هر روز به او سر می‌زدم تا این‌که سومین روز متوجه مرگ او شدم و مسوولان بیمارستان به ما گفتند خودمان جسد نوزاد را دفن می‌کنیم. فراری در کار نبود. اکنون که بازداشت شدم فهمیدم مرگ پسر نوزادم براثر مصرف متادون بوده و از جاری‌ام شکایت دارم. او بچه‌ام را کشته است.

حبیب ا...صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: مادر نوزاد فوت شده در بازداشت به سر می‌برد. شوهر این زن و زن‌عموی خانواده هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تریاک متادون قتل نوزاد فوت شده فوت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

 وی افزود: متاسفانه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد 14 ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • (ویدئو) زهره حمیدی روی تخت بیمارستان؛ برایم دعا کنید
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم