Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید صالحی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، مستحدثات ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای رزجرد از توابع شهرستان قزوین قلع و قمع شد.

صالحی اضافه کرد: اجرای این احکام در روز سه شنبه ۹ شهریور ماه و با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و همکاری اداره راهداری قزوین انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در قلع و قمع های انجام شده، دیوار کشی، ساخت و ساز و فنس کشی غیرمجاز تخریب و هشت هکتار از اراضی کشاورزی آزاد سازی شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: هرگونه ساخت اتاقک و استقرار کانکس و دیوارکشی و ریختن مصالح در زمین های کشاورزی اعم از باغی و زراعی در حکم تغییر غیرمجاز کاربری اراضی محسوب شده و باید با هزینه مالکان قلع و قمع شده و به وضعیت اولیه خود بازگردد.
 

برچسب‌ها تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی قزوین تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی قزوین اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس امور اراضی شهرستان گرگان گفت: دستور قضایی اجرای قطعی احکام قلع وقمع و تبصره ۲۰ ماده ۱۰۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در منطقه توسکستان گرگان اجرا شد.

روح الله محمدی افزود:با تخریب این ساختمان‌ها ۵ هکتار زمین آزادسازی شد.

سال گذشته حدود ۴۰۰ پرونده قضایی برای تصرف و تغییر کاربری زمین بدون مجوز تشکیل شد که ۳۰۰ حکم آن اجرایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه