Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد تا تاریخ دهم شهریور ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۱۴۷۰ پروژه فعال در استان وجود دارد که دستگاه‌ها برای این تعداد پروژه ۱۸۵۵ میلیارد تومان مبادله موافقت‌نامه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای پیشرفت این تعداد پروژه اعتبارات سال جاری استان ۲۰۰ درصد افزایش یافته است، بیان کرد: کل اعتبارات مناطق زلزله‌زده سی‌سخت ۷۲۶ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است و تلاش ما ساخت خانه‌های مردم قبل از آغاز سرما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مستندسازی اموال دولت تاکید کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۶۵۰ مورد از اموال منقول و غیر منقول دستگاه‌ها سند دار شدند و  یک هزار پروژه هم سند دار خواهد شد که از این حیث رتبه سوم را کسب کردیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم همه محرومیت‌ها، گرفتاری‌ها و عقب‌ماندگی‌های این استان اما پروژه‌ها در همه بخش‌های آب، راه، عمران روستایی، بخش آموزش و فناوری و حوزه فرهنگی فعال است.

کلانتری در بخش سوم سخنان خود خطاب به مدیران گفت: دولت تدبیر و امید ۸ سال خدمت کرد و دولت آیت‌الله رئیسی فعالیت خود را آغاز کرده طبیعتا استاندار و سایر مدیران در دولت جدید تغییر خواهند کرد به شما مدیران توصیه می‌کنم تا روزی که در این جایگاه‌ها هستید مکلف به ارائه خدمت به مردم هستید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران هر جایی که قرار گرفتید افتخار کنید اگر مدیران به واسطه این تغییر و تحول تعللی ایجاد کنند برخورد می‌کنیم و از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم نظارت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس استاندار کهگیلویه و بویراحمد جمهوری اسلامی ایران شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون