Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از آموزش بیش از ۱۵۰۰ سرباز در قالب فاز سوم طرح سرباز مهارت در استان خوزستان خبر داد.

محمدامین صالحی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش در دوران سربازی و ضرورت توانمندسازی سربازان برای ورود به عرصه کار و زندگی پس از گذراندن دوران خدمت، با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان و همچنین کارگروه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان خوزستان، فاز سوم طرح سرباز مهارت از اول اردیبهشت‌ماه از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح از دو سال پیش از سوی جهاد دانشگاهی در حال انجام است و در سال ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، دوره‌های آموزشی طرح به صورت مکاتبه‌ای-حضوری برگزار می‌شوند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد: به این منظور، کتاب‌های آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مهارت‌های زندگی و مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی طراحی و چاپ شده است که این کتاب‌ها در پادگان‌های مورد نظر، برای آموزش سربازان توزیع می‌شوند. کلاس‌های حضوری نیز برای پرسش و پاسخ و رفع اشکال در نظر گرفته شده است که مدرسان جهاد دانشگاهی با حضور در محل، پاسخگوی سربازان خواهند بود.

وی افزود: آشنایی با مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی با مهارت‌های زندگی، آشنایی مقدماتی با مبانی حقوقی و سواد مالی و آشنایی مقدماتی با سواد رسانه و فضای مجازی از جمله سرفصل‌های دوره‌های آموزشی در حال ارائه به سربازان است.

صالحی‌نژاد گفت: فاز سوم طرح از ابتدای اردیبهشت‌ماه در استان خوزستان آغاز شده است و تاکنون ۱۵۴۸ نفر در دو پادگان شهید درویش اهواز و شهید باکری دزفول آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند. دوره آموزش مربوط به شهریورماه نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان جهاددانشگاهی خوزستان طرح سرباز مهارت جهاد دانشگاهی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای