Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@05:59:06 GMT

سمپاشی شهر با هلیکوپتر شایعه است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۲۴۲

سمپاشی شهر با هلیکوپتر شایعه است

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: شبکه‌های اجتماعی همانگونه که سرعت انتشار اطلاعات و اخبار را بالا برده، سرعت انتشار شایعات را هم افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" شبکه‌های اجتماعی همانگونه که سرعت انتشار اطلاعات و اخبار را بالا برده، سرعت انتشار شایعات را هم افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اسفند ماه سال ۹۸ که شیوع کرونا شهرهای مختلف کشور را درگیر کرد، در چند شهر کشور از جمله اصفهان شایعه "سمپاشی شهر با هلیکوپتر" در بازه‌های زمانی مختلف طرح شد و بارها و بارها در گروه‌های تلگرامی و واتساپی بازنشر شد که البته همواره تکذیب شد. بازنشر کنندگان این شایعه در زمان فوروارد مطلب از خود نپرسیدند چرا این خبر تاریخ مشخصی ندارد، چه منبع معتبری آن را تائید یا رد کرده است، به خود زحمت ندادند با یک سرچ کوچک در گوگل خبر را اعتبارسنجی کنند یا اندک تأملی نداشتند که آیا سمپاشی محیط زندگی انسان‌ها در شهر با هلی‌کوپتر منطقی و قابل انجام است یا خیر؟

محتوای منتشر شده در فضای مجازی را بدون تحقیق و بررسی در منبع انتشار و جزئیات آن، در درجه اول باور نکنیم و در درجه دوم، به راحتی به انتشار کنندگان آن نپیوندیم. "

کد خبر 518774

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سم پاشي هلی کوپتر شهرداری اصفهان اصفهان فضای مجازی کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرعت انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

طرفداری | مهدی قادی از ستاره معصومی جدا شده است.

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟