Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، امیدجهان نژادیان ضمن واردات ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به کشور گفت: این کالا‌ها شامل؛ برنج، روغن، شکر و گندم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: این کالا‌ها پس از تخلیه در بندر امام به سایر نقاط کشور ارسال شده است و موجودی کالا‌های اساسی در انبار‌ها و مراکز ذخیره سازی استان در حال حاضر ۲۳۹ هزارو ۱۵۱ تن است.

وی افزود: از مجموع ذخایر کالا‌های اساسی در مراکز بندر امام (ره)، ۱۱۶ هزار و ۸۶۲ تن گندم، ۱۱۷ هزارو ۸۳۰ تن روغن و ۴ هزارو ۴۵۹ تن برنج است.

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان خوزستان با اعلام اینکه این بندر ظرفیت واردات ۵ میلیون تن کالای اساسی را دارد افزود: براساس پیش بینی‌ها انتظار می‌رود تا پایان سال جاری مقدار واردات کالا از بندر امام به ۴ میلیون تن برسد.

وی اعلام کرد: با توجه به ظرفیت مناسب این بندر برنامه ریزی‌ها و تدابیر لازم در خصوص تحقق این میزان واردات اندیشیده شده است.   بیشتر بخوانید: ادامه روند واردات کالا‌های اساسی از بندر شهید رجایی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی واردات کالا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واردات کالا بندر امام کالای اساسی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف