Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@12:32:20 GMT

صالحی با پیکان تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۴۵۶

مهاجم تیم فوتبال پیکان قرارداد خودش را به مدت یک فصل تمدید کرد.

خبرگزاری میزان - ابراهیم صالحی مهاجم پیکان در دو فصل گذشته بعد از توافق با مسئولان باشگاه یکسال دیگر در این تیم ماندنی شد.

صالحی بعد از دیدار با اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان و انجام توافق، قرارداد جدید خود با پیکان را به امضا رساند تا در لیگ بیست و یکم نیز پیراهن این تیم را برتن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم که سابقه بازی در پارس جنوبی و سپاهان را در کارنامه دارد، فصل گذشته ۴ گل برای خودروسازان به ثمر رساند و حالا سومین فصل حضورش در پیکان را سپری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به خریدهای جدید استقلال/ از لژیونرهای جوان تا فولادی‌های باتجربه

انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان ابراهیم صالحی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان پیکان ابراهیم صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند