Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه رادیویی قرآن به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و شناخت بیشتر مخاطبان با امام سجاد(ع) ویژه برنامه‌لی را با عنوان پیشوای عارفان به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن،شبکه رادیویی قرآن در ایام و مناسبت‌های مختلف ویژه برنامه‌های متنوعی را تهیه و پخش می‌کند که به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام سجاد(ع) پیشوای عارفان را روز جمعه ۱۲ شهریورماه با آیتم‌های مختلف به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برنامه با حضور یکی از اساتید شاخص حوزه و دانشگاه به بیان اهمیت و معرفی صحیفه سجادیه که پس از قرآن و نهج‌البلاغه مهمترین میراث مکتوب شیعه است و دربردارنده مباحث عمیق دینی و عرفانی است، می‌پردازد.
پخش مداحی و فرازهای ناب تلاوت پیرامون موضوع برنامه، پخش قطعات کوتاه سخنرانی از بزرگان و ارتباط زنده با یکی از شاعران آئینی از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.
این به منظور توسعه فرهنگ قرآن و عترت وشناخت و معرفی کتاب صحیفه سجادیه که به تعبیر امام خمینی (قدسره) قرآن ناطق و از بزرگترین مناجات عرفانی است؛ پخش خواهد شد.
بزرگداشت مقام امام زین‌العابدین علیه السلام و معرفی«صحیفه سجادیه» ( که پس از قرآن و نهج البلاغه بزرگ‌ترین گنجینه حقایق و معارف الهی است و بدین رو، به آن «اخت القرآن» (خواهر قرآن)، «انجیل اهل بیت»، «زبور آل محمد» و «صحیفه کامله» لقب داده‌اند)، ترویج مبانی صحیفه سجادیه و همچنین پرداختن به راه‌های الهی پاسداری از اسلام و مسلمین از جمله اهداف این برنامه است.
این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه قاسم آبادی، کارشناسی حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی رییس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه ، روز جمعه ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام سجاد ع صحیفه سجادیه ویژه برنامه امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اولین قسمت این برنامه در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۲ با اجرای احمد شفازاده به صورت زنده از امامزاده عینعلی زینعلی تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

سخنران این برنامه حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری بهاری است که درباره مکتب فقه جعفری و مسئله توسل و شفاعت به اهل بیت (ع) در قاموس شیعه گفتگو می‌کند و محمود تاری در رثای امام جعفر صادق (ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

این ویژه برنامه در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه بعد از اذان ظهر و عصر روی آنتن می‌رود.

سخنرانی مذهبی این ویژه برنامه حجج الاسلام نوروزپور و موسوی متقی هستند که درباره موضوع برنامه به گفتگو می‌نشینند.

همچنین حاج علی مهدوی نژاد ذاکر اهل بیت (ع) با نوای گرم خود مداحی خواهد کرد.

ویژه‌ برنامه «قرار» تولید گروه معارف شبکه پنج سیماست که در مناسبت‌های مختلفی مذهبی روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان