Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:08:41 GMT

موج پنجم کرونا در قم هنوز به‌ اوج نرسیده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۶۶۸

موج پنجم کرونا در قم هنوز به‌ اوج نرسیده است

 سیامک محبی روز چهارشنبه درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به‌بحران در سالن کرامت استانداری همچنین افزود: خوشبختانه به‌لحاظ رتبه بندی بیماری قم ۲ پله پایین‌تر آمده است و رتبه ۱۷ کشور را دارد و اگر در هفته آینده این روند ادامه داشته باشد می‌تواند وضعیت بهتر شود.

معاون علوم پزشکی قم با اشاره به‌نقشه کرونایی کشور تصریح کرد: دامنه موج پنج در حال انتقال به‌غرب و شمال غرب کشور است و در قم با توجه به‌وضعیت سینوسی که دارد دامنه این موج طولانی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی با اشاره به‌شلوغی مراکز تشخیص سرپایی کرونا استان در روزهای اخیر گفت: با توجه به‌اینکه در برخی وقت‌ها مراکز به‌دلیل ازدحام زیاد توان پاسخگویی نداشتند، سامانه نوبت دهی اینترنتی و تلفنی برای مراجعان راه اندازی شد و صرفا مادران باردار، افراد مسن و افرادی که برای بازگشت به‌کار نیاز به‌آزمایش دارند می‌توانند بدون نوبت قبلی به‌این مراکز مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: نوبت دهی اینترنتی مراجعه به‌مراکز تشخیص کرونا را کاهش داده است اما در بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی افزایش مراجعه را داشته‌ایم.

 رئیس مرکز بهداشت قم بیان داشت: هفته گذشته حدود ۱۹ هزار آزمایش در قم انجام شد که بیش از چهار هزار و ۷۰۰ مورد آزمایش مثبت اعلام شد.

محبی همچنین افزود: طبق نمودارها موج پنجم همچنان ادامه دارد و امیدوار هستیم با همکاری مردم در هفته‌های آینده این موج را پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: وی تاکنون ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ تَن در  قم دُز اول و ۹۲ هزار و ۱۰۸ تَن نیز دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که در مجموع ۴۱۷ هزار و ۷۹۲ دُز واکسن  به‌واجدان شرایط تزریق شده‌است./

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته