Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام هانسی فلیک، مانوئل نویر مقابل لیختن اشتاین غایب خواهد بود و توماس مولر نیز اردوی تیم ملی را ترک خواهد کرد.

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل لیختن اشتاین در مقدماتی جام جهانی حاضر شد و در مورد اولین بازی خود به عنوان سرمربی آلمان و شرایط بازیکنانش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، هانسی فلیک در مورد شرایط مصدومان و غایبان آلمان مقابل لیختن اشتاین گفت:

مانوئل نویر بازی فردا را از دست می دهد. انتظار دارم که او در روز یکشنبه به تمرینات ما برگردد. برند لنو فردا فیکس خواهد بود. توماس مولر با مشکلات عضلانی دست و پنجه نرم می کند و به خانه بر می گردد. ریسک حضورش همراه ما بسیار بالاست و ما به اندازه کافی بازیکن داریم. چه کسی فردا کاپیتان خواهد بود؟ من هم به همین موضوع فکر می کردم. در حال حاضر، تصمیم نگرفته ام اما چند بازیکن را در ذهنم دارم که می توانند کاپیتان تیم باشند.

من از تیم بسیار راضی هستم. بازیکنان عملکرد خوبی دارند و ذهنیت خوبی را از خود نشان می دهند. من به این تیم اعتقاد زیادی دارم. موسیالا، آدیمی و سایر جوانان؟ هر بازیکنی که اینجاست، قادر به بازی است. ما در تمام پست ها بازیکنان خوبی داریم. کادر فنی تصمیم می گیرد که چه کسی فردا بازی کند. این نخستین بازی من به عنوان سرمربی تیم ملی است. نحوه برخورد و عملکرد تیم و کادر فنی مرا بسیار خوشحال می کند. من واقعاً نحوه برخوردمان با یکدیگر را دوست دارم. به همین دلیل است که بی صبرانه منتظر اولین بازی ام، این که مسئول این تیم و کشور باشم و بهترین بازیکنان را انتخاب کنم، هستم. 

کیمیش؟ قطعاً به عنوان شماره 6 روی او حساب باز کرده ایم و او در این پست بازی خواهد کرد. او یکی از بهترین بازیکنان جهان در این پست است. کیمیش از نظر فنی انعطاف پذیری بالایی دارد. او آماده است تا تمام تلاشش را برای بهبود و پیشرفت انجام دهد.

لیختن اشتاین؟ آن ها خیلی خوب بازی می کنند و به خوبی سازماندهی شده اند. ما نیازمند جنگندگی مشخص و فرار به عمق برای ایجاد فضای خالی و حفره در خط دفاعی آن ها هستیم. در روزهای اول، ما بیشتر روی خودمان تمرکز کردیم. ما مطمئن هستیم که به خوبی برای این دیدار آماده شده ایم.

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با ناصر عظیمی: برومند انقدر خوب بود که همزمان کاپیتان تیم ملی ایران و لبنان شد نشانه های بازگشت ارسلان مطهری به استقلال پایان نقل و انتقالات پرسپولیس قبل از محرومیت احتمالی رسمی؛ لوک دی یونگ به بارسلونا پیوست استوری جنجالی ام باپه که پاک شد؛ به زودی رویاهایت را دوباره از سر می گیری!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیختن اشتاین هانسی فلیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم