Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا (پنجشنبه) با رقابت ورزشکاران ایران در پنج رشته پیگیری خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پنجمین روز از بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، ورزشکاران کشورمان در پنج رشته به مصاف حریفان می‌روند و این امیدواری وجود دارد که کاروان سردار دل‌ها باز هم به مدال‌های خوش‌رنگ دیگری در تیراندازی با کمان و دوومیدانی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارالمپیک 2020 توکیو| پایان روز هشتم با طلای سعید افروز/ علی‌نجیمی و شجاعی فینالیست نشدند

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز نهم پارالمپیک (پنجشنبه 11 شهریور) به شرح زیر است: (ساعت‌ها به وقت ایران است)

* دوومیدانی:
مهدی اولاد - پرتاب دیسک کلاس F11 - ساعت 6:02 صبح
نورمحمد آرخی - پرتاب دیسک کلاس F11 - ساعت 6:02 صبح

* پاراکانو:
اسلام جاهدی - مرحله مقدماتی پاراکانو انفرادی انفرادی 200 متر کلاس VL2 - رقابت در گروه دوم با نمایندگان بلاروس، اسپانیا، پرتغال و مجارستان - ساعت 6:45 صبح - نفر اول راهی فینال می‌شود و سایر نفرات در نیمه نهایی رقابت می‌کنند.

شهلا بهروزی‌راد - مرحله مقدماتی کایاک انفرادی 200 متر کلاس KL3 - رقابت در گروه اول با نمایندگان استرالیا، آلمان، بریتانیا و سوئد - ساعت 6:50 صبح - نفر اول راهی فینال می‌شود و سایر نفرات در نیمه نهایی رقابت می‌کنند.

* تیراندازی با کمان:
زهرا نعمتی - مرحله یک‌هشتم نهایی ماده ریکرو انفرادی بانوان - ساعت 7:15 صبح - مراحل یک‌چهارم نهایی تا فینال از 13 تا 15 برگزار می‌شود.

* بسکتبال با ویلچر:
ایران - کره جنوبی - رقابت برای رتبه نهم و دهم - ساعت 8 صبح

* دوومیدانی:
علی اصغر جوانمردی - پرتاب وزنه F35 - ساعت 15:28
علی پیروج - پرتاب نیزه T13 - ساعت 15:56

* والیبال نشسته:
ایران - بوسنی - مرحله نیمه نهایی - ساعت 16

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر پارالمپیک 2020 توکیو والیبال نشسته پارالمپیک 2020 توکیو پارادوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو پاراتیراندازی پارالمپیک 2020 توکیو پاراکانو پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو بسکتبال با ویلچر پارالمپیک 2020 توکیو والیبال نشسته پارالمپیک 2020 توکیو پارادوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو پاراتیراندازی پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس